زهره فکور صبور یا سحر قریشی ! / کدام زیباتریند ! + نظرسنجی با نتیجه باورنکردنی!

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد یکم فروردین ۱۳۵۷ در تهران است که در سن ۴۳ سالگی درگذشت. زهره فکور صبور، بازیگر ایرانی، اول فروردین ماه ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. این بازیگر ۴۳ ساله در فیلم‌هایی چون دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ و فنگ و… ایفای نقش کرد. آخرین حضور او به سریال بی‌همگان بهرنگ توفیقی برمی‌گردد که این روزها در تهران فیلمبرداری می‌شود و قرار است سال ۱۴۰۱ در شبکه سه قرار بگیرد.

زهره فکور صبور

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی

 او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

اخیرا مردم دو بازیگر مطرح سینما به نام زهره فکور صبور که در 43 سالگی درگذشت و سحر قریشی که پس از ازدوج با تتلو از ایران مهاجرت کرد را در یک نظرسنجی مقایسه کردند و آمار آنان به صورت زیر است.

زهره فکور صبور یا سحر قریشی

کدخبر: 875210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟