فاش شدن راز عشق جواد کاظمیان به خانم بازیگر خارجی/ مونیکا دل ستاره فوتبال ایران را برد!

جواد کاظمیان متولد 3 اردیبهشت 1360 در کاشان، فوتبالیست است. جواد کاظمیان فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم جوانان سایپا شروع کرد و توانست به تیم بزرگسالان این تیم راه یابد. در همان زمان مربی وقت تیم ملی محمد یوسفی جواد کاظمیان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. سپس جواد کاظمیان در سال ۱۳۸۱ (۲۰۰۲) به الاهلی امارات پیوست اما او بعد از چند ماه به ایران بازگشت و برای سایپا و بعد از آن سه فصل برای باشگاه پرسپولیس بازی کرد.

جواد کاظمیان ستاره محبوب و سابق تیم پرسپولیس از معدود چهره های فوتبالی کشور است که همواره علاقه اش به یکی از بازیگران مشهور خارجی را علنا بیان کرده است. اما این روزها این علاقه یک طرفه جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی هنرپیشه و مدل ایتالیایی ظاهرا برای او دردسر ساز شده است. چرا که پخش شدن تصاویری از رابطه عاشقانه این بازیگر معروف با نامزد مشهورش تیم برتون در فضای مجازی سبب شده برخی از کاربران به جواد کاظمیان طعنه بزنند.

در همین‌ راستا حالا انتشار یک استوری تلخ و معنادار از سوی جواد کاظمیان در اینستاگرام اش با واکنش های متفاوتی از سوی دنبال کنندگان اش مواجه شده است. چرا که برخی از مخاطبین او به طعنه و‌ طنز ادعا کرده اند، بازیکن سابق پرسپولیس به ماجرای شکست عشقی اش اشاره کرده و به سیم آخر زده است.

جواد کاظمیان/ مونیکا بلوچی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 874319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟