عکس لورفته از دوقلوهای محمدرضا گلزار / بدن نمایی آقای بازیگر همه را کلافه کرد!

محمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. محمدرضا گلزار در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است. از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.

محمدرضا گلزار پس از چند ماه دوری از فضای مجازی بار دیگر فعالیت اش را از سر گرفته است. او که بیش از 12 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، تاکنون 1792 پست منتشر کرده است. البته انتشار این حجم بزرگ تصویر و ویدئو برای گلزار بدون دردسر نبوده است. او در این مدت به خاطر برخی محتواهای جنجالی با واکنش کاربران نیز روبرو شده است.

تازه ترین تصویری که محمدرضا گلزار در اینستاگرام اش منتشر کرد و مورد انتقاد قرار گرفت، تصویر عضله های پشت پایش بود. ئدر حقیقت یکی از دوستان گلزار این ویدئو را تحت عنوان دو قلوهای گلزار منتشر کرد و او نیز با افتخار این ویدئو و تصویر را در استوری خود بازنشر داد. این موضوع سبب شد تا آقای بازیگر مورد انتقاد گروهی از کاربران فضای مجازی قرار بگیرد.

محمدرضا گلزار

منبع:وقت صبح

کدخبر: 874217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟