لیلا اوتادی سرتاپا پلنگ شد ! + عکس رونمایی از عشق خانم بازیگر !

لیلا اوتادی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. از نمونه آثار لیلا اوتادی می توان به سه بیگانه، مالیخولیا، آشوب، عالیجناب، آزاد به قید شرط، بید مجنون، نازلی، آدم کش، به دنبال خوشبختی و هوس اشاره کرد.

شش سال قبل بود که لیلا اوتادی برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد و در پاسخ به این سوال که آیا عاشق شده است، گفت که تلاش اش را انجام داده، اما موفق به عاشق شدن نشده است.

او با این جمله هم از سوال فرار کرد و هم جوابی دو پهلو تحویل مخاطبان تلویزیون داد. هر چند مهران مدیری در طول گفتگو چندین بار به این موضوع بازگشت، اما جواب درستی از لیلا اوتادی نگرفت اکنون هم لیلا اوتادی به مناسبت ولنتاین به مسئله عشق در زندگی اش پرداخته و گفته که خانواده اش و دو سه رفیق اش عشق اول و آخر او هستند.

او در این باره نوشت:

عشق را آنهایی برایم معنا کردند که ماندنی اند. خانواده و دو سه تا رفیق جان جانان. عشق اول و آخر. خدایا شکرت. امیدوارم کنار عشقاتون در آرامش باشید.

لیلا اوتادی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 869973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟