معرفی بازیگران سریال نون خ ۴  /  این بازیگران جدید اضافه شدند !! + اسامی حیرت آور

بیژن بنفشه‌خواه برای اولین‌بار ‌و هومن حاجی عبداللهی و حمیدرضا آذرنگ برای بار دیگر به سریال «نون. خ» پیوستند.

تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. «نون خ ۱» نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، نگاه بومی این سریال به مناطق کردنشین و طنازی‌های آن در همان فصل اول توانست مخاطبانش را جذب کند.

سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی مراحل پیش تولید و نگارش فیلمنامه را در تابستان سال جاری سپری کرد و همزمان با فصل پاییز کلید خورد و چندی پیش تصویربرداری این سریال به پایان رسید و این روزها مراحل نهایی تدوین را توسط امیرشیبان خاقانی سپری می‌کند.

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل‌های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و همچنین حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است.

از دیگر بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند می‌توان به نقش هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد که در فصل اول مورد توجه قرار گرفت و حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد. همچنین پیش از این قرار بود حسن معجونی در این سریال به ایفای نقش بپردازد اما بیژن بنفشه‌خواه جایگزین او شده است. او پیش از این در یک برنامه اینترنتی از گریم خود در این سریال هم رونمایی کرده بود.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی، مرتضی رستمی بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

سری دوم این مجموعه طنز سال ۹۹ پخش شد و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفت و حالا فصل چهارم این مجموعه نوروز ۱۴۰۲ به آنتن بازمی‌گردد.

«نون. خ» جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی بوده است.

سریال نون خ

کدخبر: 868980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟