افشای علت اقامت زن دوم و خیلی جوانتر از بهاره رهنمای  پیمان قاسم خانی در اروپا ! / میترا ابراهیمی غوغا کرد !

سال قبل بود که پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی با انتشار تصاویری از نقاط مختلف اروپا به شکل غیر مستقیم خبر از زندگی در این قاره دادند اما هیچ گاه توضیح ندادند که علت حضورشان  در اروپا چیست و در کدام نقطه از این قاره زندگی می کنند.

اکنون میترا ابراهیمی گفته که آن ها در اسپانیا و شهر بارسلونا زندگی می کنند. او علت حضورش در اسپانیا را ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش – رشته ای مرتبط با کودکان و حیوانات- اعلام کرده است.

او نگفته است که تا چه موقعی در اسپانیا حضور خواهند داشت و چه زمانی به ایران باز خواهند گشت.

میترا ابراهیمی در این رابطه نوشت:

همسر قاسمخانی

این یکی از بزرگ ترین آرزوهای من بود که بتونم در رشته ای که به خاطر وجودِ همزمانِ حیوانات و کودکان از نظرِ من هیچی کم نداره دانشجو باشم.

سال هاست با این رشته آشنا هستم البته خیلی ناقص! برای پایان نامه ی ارشدم در ایران هرچه گشتم ، استاد راهنما پیدا نکردم در این حوزه و مجبور شدم بی خیالش بشم. اما همیشه این میلِ شدید با من بود تا اینکه از چند ماهِ قبل موفق شدم در بارسلونا ، در یک مستر (animal_assitsted therapist) شرکت بکنم.

ما می آموزیم چطور به کمک حیوانات، کودکان را در حوزه ی روان درمان بکنیم.

امروز به علتِ نبودن استاد در بارسلونا ، کلاسِ ما آنلاین برگزار شد.

امیدوارم امانت دارِ خوبی برای کودکان و حیواناتِ کشورم باشم.

بیوگرافی پیمان قاسم‌خانی

پیمان قاسم‌خانی فیلمنامه‌نویس ، کارگردان و بازیگر ایرانی متولد ۳۰ دی ۱۳۴۵در تهران است.

او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

قاسم‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است.

او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

وی نویسندگی و کارگردانی فیلم و سریال‌های متعددی را برعهده داشته است که می‌توان به طبقه حساس، خوب بد جلف ۱ و ۲، دختری با کفشهای کتانی و مکس اشاره کرد.

پیمان قاسم‌خانی چندین بار موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران و دنیای تصویر شده است.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 868546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟