فیلم لوکس ترین شهرک جهان در شمال ایران ! / فقط تریلیاردها حق ورود دارند ! + عکس های باورنکردنی امیردشت
حجم ویدیو: 10.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

این شهرک ساحلی است. ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فردی دارد و ویلاهای لاکچری، لوکس و مبله داخل آن قرارگرفته‌اند و برای کسانی که به دنبال ویلای شخصی هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. البته ویلا با ویو جنگل هم داخل این شهرک وجود دارد. همه‌چیز بستگی به سلیقه شخصی و بودجه مالی دارد که برای خرید ویلا در این شهرک در نظر گرفته‌اید و احتمال زیاد می‌‌توانید آنچه می‌خواهید را در آن پیدا کنید.

امیردشت شهرک

شهرک میلیاردی امیردشت

موقعیت جغرافیایی شهرک امیر دشت کجاست؟

این شهرک جزء بزرگ‌ترین شهرک‌های ساحلی در کلارآباد استان مازندران است. کلارآباد کاملاً توریستی و گردشگری محسوب می‌شود. این شهرک در ۱۷ کیلومتری جاده چالوس تنکابن قرارگرفته و طبیعت آن بسیار بکر و زیباست.

کلارآباد آب‌وهوای بسیار عالی و مطلوبی دارد. به خاطر همین این منطقه را برای ساخت شهرک و ساخت ویلاها بسیار مناسب می‌دانند. این شهرک حدود ۱۰ الی ۲۰ کیلومتر از شهرستان نوشهر فاصله دارد. نزدیک برج‌های دوقلوی متل قو واقع‌شده است که کسی نیست این برج‌ها را نشناسد. به خاطر همین خیلی راحت می‌توانید آدرس آن را پیدا کنید.

وسعت شهرک امیر دشت چقدر است؟

شهرک امیر دشت سال ۱۳۵۱ زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار داشت که اکنون‌ شروع به ساخت و سازش کرده‌اند، حدود ۶۰۰ خانوار ویلا داخل شهرک هست. ویلاها همگی متراژهای بسیار بالایی دارند. زمین ویلا که در شهرک ساحلی است، از هزار متر شروع می‌شود و به متراژهای بالاتر از ۲۵۰۰ متر می‌رسد.

کدخبر: 867838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟