مهناز افشار مدل آن ور آبی شد / تغییر رویه خانم بازیگر ایرانی در آلمان همه را شوکه کرد!

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. این بازیگر با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. او بار دیگر با بازی در فیلم آتش‌بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند. مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در 4 خرداد 94 بود.

چهار سال قبل بود که مهناز افشار در فیلم مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی نقش نوشین را بازی کرد و پس از آن و بعد از 19 سال فعالیت در سینما، ایران را به مقصد اروپا ترک کرد. او که حالا 45 ساله است و هنوز هم ساکن آلمان است، در طول چهار سال اخیر فعالیت حرفه در حوزه سینما نداشته است.

مهناز افشار اکنون هم تصویری منتشر کرده که نشان می دهد او به شدت نسبت به قبل لاغر شده است. این مسئله سبب شده تا برخی از دنبال کنندگان مهناز افشار، گمانه زنی های مختلفی را در این رابطه مطرح کنند.

مهناز افشار

منبع:وقت صبح

کدخبر: 864719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟