ذوق زدگی فرشته حسینی از بازیگری شوهرش با این عکس لو رفت!

فرشته حسینی اولین بار سال 1376 وقتی 9 ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد. او اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود. فرشته حسینی و نوید محمدزاده در سریال غورباقه با یکدیگر همبازی بودند و شروع رابطه آن ها از همانجا شروع شد و این دو در سال 1400 با یکدیگر ازدواج کردند.

صبح امروز بود که سریال نمایش خانگی آکتور پس از گمانه زنی های فراوان از سوی یک پلتفرم داخلی به نمایش درآمد. این در حالی است که حضور جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره فجر سبب شده بود تا برخی گمانه توقیف این سریال را مطرح کنند. اما امروز خلاف این گمانه ها اتفاق افتاد و قسمت اول با استقبال مخاطبان روبرو شد.

اکنون هم فرشته حسینی ذوق خود از بازی دو بازیگر اصلی این سریال یعنی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر را به نمایش گذاشته است.

او نوشته است:

عجیب کیفی کردیم. حالم خوب شد بعد این همه مدت. افتخار می کنم بهتون. تو همه شرایط سخت و آسون با دل و جون کار کردین. خسته باشید.

فرشته حسینی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 864715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟