فیلم حیرت انگیز از مهارت عجیب پریناز ایزدیار در سوار کاری / خانم بازیگر کولاک کرد!
حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

شش سالی از حضور پریناز ایزدیار در عرصه بازیگری می‌گذرد اما 5 کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او محسوب می‌شد، که با نقشی متفاوت، به خانه‌های مردم آمد و شاید همین نقش به اصطلاح «روح» باعث شد چهره و توانایی‌هایش نسبت به قبل برای ایرانیان شناخته‌تر و ملموس‌تر شود. او قبل از شروع بازیگری، زمان دانشجویی در یکسری از شوهای اسلامی بعنوان مدل مانتو و روسری شرکت میکرد و بحث مدل بودن وی هم از همین شوهای اسلامی بود. این بازیگر سال 1389 با فیلم «اینجا بدون من» وارد سینما شد سپس همین سال با سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی در تلویزیون را نیز تجربه کرد. او در سریال شهرزاد در نقش شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفقی از خود نشان داد و بسیار مورد تمجید قرار گرفت

در این ویدئو پریناز ایزدیار در فضای کوهستان سوار بر یک اسب است و به شکلی ماهرانه اسب سواری می کند. در کنار او نیز عوامل فیلمبرداری دیده می شوند. برخی از کاربران مدعی شده اند که این بخشی از تمرین پریناز ایزدیار برای کار جدید او است.

گروهی هم گفته اند که فیلم جدید نیست و تنها به تازگی توسط کاربران فضای مجازی بازنشر شده و اکنون دست به دست می شود. اما بررسی ما نشان داد که اسب سواری ماهرانه پریناز ایزدیار مربوط به سکانسی از مجموعه نمایش خانگی جیران است.

منبع:وقت صبح

کدخبر: 862749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟