سنگ تمام اینستاگرامی نوید محمدزاده برای مهتاب نصیرپور

نوید محمدزاده اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت. او بعد از اولین تجربه بازیگری جلوی دوربین وارد تئاتر شد و سال 1387 با نمایش «ماه در آب» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره استان تهران از آن خود کرد. این بازیگر از سال 93 با فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و کسب حوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دیده شد و سر زبان ها افتاد اما بازی در فیلم لانتوری ، خشم و هیاهو و بخصوص ابد و یک روز در سال 94 بود که خیلی زود او را به شهرت رساند و توانست مخاطبان زیادی را جذب سینما کند.

برخلاف سال 1399 و 1400 که نوید محمدزاده یا کم کار بود و یا اصلا در اثری حضور نداشت، او در سال جاری در چهار اثر سینما و نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. برادران لیلا، تفریق و شب، داخلی، دیوار سه فیلم سینمایی هستند که نوید محمدزاده در آن ها به ترتیب نقش علیرضا، جلال و علی را برعهده داشته است و برای دو نقش علیرضا و علی مورد تحسین قرار گرفته است.

مجموعه نمایش خانگی آکتور نیز در سال جاری ضبط و تولید شده است، ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی به پخش می رسد. در حاشیه این فعالیت ها، نوید محمدزاده بار دیکر به فعالیت های مجازی بازگشته است و به تازگی یک استوری در حمایت از مهتاب نصیرپور منتشر کرده است.

او مهتاب نصیرپور را استاد خود معرفی کرده و از هشتگ مهتاب نصیرپور برای حمایت از او استفاده کرده است.

نوید محمدزاده

منبع:وقت صبح

کدخبر: 862056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟