راز  جالب بازیگران سریال یاور ! / از داریوش ارجمند تا فقیه سلطانی + عکس ها

یاور یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب و نویسندگی سعید مطلبی محصول سال ۱۴۰۰ است که از رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما پخش شد.یاور مجموعه‌ای داستانی معماییِ ۳۰ قسمتی با تم جوانمردی است و به گفتهٔ تهیه‌کننده آن داستان شیرینی دارد. این فیلم محتوا و دیالوگ‌های شدیداً ضد زن دارد و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته‌است.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

تحصیلات بازیگران سریال یاور

داریوش ارجمند (زادهٔ ۵ مرداد ۱۳۲۳) بازیگر ایرانی است. او دریافت‌کنندهٔ جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم سگ‌کشی (۱۳۷۹) و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم ناخدا خورشید (۱۳۶۵) بوده‌است. او برای بازی در جستجوگر (۱۳۶۸) و اعتراض (۱۳۷۸) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

محمد حاتمی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۴٠) بازیگر سینما و تلویزیون مدرس بازیگری اهل ایران است.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

فقیهه سلطانی (زادهٔ ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ در همدان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴) در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده است او فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری است که در ۸ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می‌کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

مهوش افشارپناه (زادهٔ ۱۳۲۸ در سقز) بازیگر تئاتر، بازیگر سینما و تلویزیون و دوبلور اهل ایران است. او لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر را از دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک گرفته‌است. او خواهر کورش افشارپناه، بازیگر است.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

اسماعیل محرابی (زاده ۱۳۲۳) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. اسماعیل محرابی سال ۱۳۲۳ در تهران متولد شد. وی دارای لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سال ۱۳۴۹ می‌باشد. بازی در سینما را از سال ۱۳۵۹ با «کرکس‌ها می‌میرند» به کارگردانی «جمشید حیدری» آغاز کرد. آشا محرابی و امید محرابی فرزندان او هستند.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

زهرا سعیدی (زاده ۵ اسفند ۱۳۳۱ در آبادان) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بیشتر با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌است. او علاوه بر بازیگری، دستی هم در نوشتن دارد و رمانی با نام «بی‌دل هوا» را چاپ کرده‌است که دربارهٔ تأثیر جنگ هشت ساله ایران و عراق بر روی خانواده‌ها و زنان است.

تحصیلات بازیگران سریال یاور

شیوا «فاطمه» خنیاگر (زاده ۶ خرداد ۱۳۴۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. خانم خنیاگر دارای یک خواهر و دو برادر می‌باشد که خودش فرزند آخر است . پدر ایشان گیلانی و مادر وی روسی بوده است، که هر دو آنها در سال‌های جوانی وی دار فانی را وداع گفته اند.

 

کدخبر: 861123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟