از لطافت مادرانه «فریبا نادری» تا نهایت بدجنسی در ستایش!

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که در 20 سالگی جلوی دوربین رفت. فریبا نادری در نوزده سالگی به همراه دوست گریمورش به دفتر مسعود رسام می رود و آن ها از او برای فیلم «مروارید سرخ» تست بازیگری می گیرند. فریبا نادری بعد از قبولی در تست ، مدتی به کلاس های آموزشی «بهروز بقایی» رفت تا توانایی های بازیگری را تقویت کند. فریبا نادری سال 1382 در 20 سالگی با مسعود رسام کارگردان 47 ساله  با اختلاف 27 سال وارد رابطه شد و سه سال بعد باهم رسما ازدواج کردند. فریبا نادری در سال 1385 برای بار دوم در سریال «گل بارون زده» به کارگردانی عباس رنجبر بازی کرد سپس در مجموعه «من و پوتی» سال 1386 حضور داشت. فریبا نادری 8 سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال 96 با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد.

مجموعه تلویزیونی ستایش ۳ از جمله ساخته های سعید سلطانی است که پس از تولید و پخش فصل اول این سریال، دو فصل دیگر آن نیز روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در این گزارش فریبا نادری از حال و هوای حضور خود در فصل سوم «ستایش» سخن می گوید؛ اینکه او در ابتدای این سریال به تازگی مادر شده بود و سرشار از لطافت و مهربانی و احساس مادرانه بود، ولی باید نقش "پری سیما" را ایفا می کرد که احساس کینه و نفرت و انتقام در او موج می زد.

در خلاصه داستان «ستایش ۳» آمده : حشمت فردوس که به دنبال بازیابی اعتبار از دست رفته اش است، به واسطه نوه اش، محمد، به ستایش نزدیک و در خانه او ساکن می شود. صابر که از رفتارش با حشمت پشیمان است، با نقشه پری سیما کشته می شود و ... .

این سریال در سال ۱۳۹۷ تولید شده و از جمله بازیگران آن می توان به داریوش ارجمند، نرگس محمدی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، لاله مرزبان و ... اشاره کرد.

منبع: آخرین خبر

کدخبر: 858245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟