اولین عکس متفاوت سارا خادم الشریعه و شوهرش ! / مهاجرت خانم شطرنج باز به اسپانیا

سارا خادم‌ الشریعه متولد 20 اسفند 1375 در تهران، استاد بزرگ شطرنج است. سارا خادم الشریعه تحصیلات خود را تا پیش دانشگاه یتمام کرده و بزودی وارد دانشگاه خواهد شد؛ او نخسین دختر شطرنج باز ایرانی با درجه استاد بزرگی جهان است، او تک فرزند و از سادات می باشد. سارا خادم الشریعه نخستین شطرنج باز زن ایرانی است که علاوه بر کسب درجه استاد بزرگ بانوان، در سن ۱۸ سالگی و در هشتاد و چهارمین کنگره شطرنج جهان توانست عنوان استاد بین‌ المللی شطرنج را به دست آورد. سارا خادم الشریعه نماینده ایران در پایان دور ششم گرندپری شطرنج بانوان ۲۰۱۶ در خانتی مانسیسک روسیه بود خادم الشریعه در گرندپری ۲۰۱۶ که در تهران برگزار شد مقام دوم مسابقات را کسب کرد.

سارا خادم الشریعه برترین زن شطرنج باز ایران این روزها یکی از چهره های جنجال برانگیز رسانه های داخلی کشور شده است. روزهای گذشته بود که انتشار تصاویری بدون حجاب از این شطرنج باز در مسابقات جهانی قزاقستان واکنش های گسترده ای را در فضای مجازی در پی داشت.

اما بعد از انتشار این تصاویر جنجالی برخی رسانه های خارجی مدعی شدند که این قهرمان ملی پوش دیگر به ایران برنمی گردد و به همراه همسرش اردشیر احمدی و پسرش به اسپانیا مهاجرت کرده است.
سارا خادم الشریعه

با این وجود هنوز سارا خادم الشریعه و همسرش به این حواشی واکنش خاصی نشان نداده اند و  صحت این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

در همین راستا به تازگی تصویری عاشقانه از این زوج در فضای مجازی در حال پخش شدن است که سوژه خبرساز برخی رسانه های داخلی شده است.

منبع:وقت صبح

کدخبر: 858018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟