زندگی خصوصی بازیگر جذاب سریال گیلدخت و همسرش + عکس های رضا اکبرپور

رضا اکبرپور در دوازدهم آذر 1365 در یک خانواده هفت نفره در تهران متولد شده است یک برادر و سه خواهر دارد، وی بیشتر اوقات زندگیش را در در کتابفروشیشان میگذراند. رضا اکبرپور فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد است. رضا اکبرپور ازدواج کرده و متاهل می باشد و یک فرزند نیز دارد.

رضا اکبرپور در سال 79 در کلاس های بازیگری شرکت می کند و پس از یادگیری اصول بازیگری در چندین تئاتر شرکت می کند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرند اما متاسفانه بعد از یک بازه زمانی مجبور می شود به دلیل مشکلات شدید مالی بازیگری را کنار بگذارید و کاری پیدا کند تا بتواند کمی وضعیت مالی خودش را بهبود بخشید.

رضا اکبرپور

تا اینکه در سال 1390 با علی سرهنگ آشنا می شود و در تله فیلم او بنام زمانی برای ایستادن ایفای نقش می کند. به گفته رضا اکبرپور در آن زمان دوستی بنام مهرداد حسنی بازی مرا می بیند و مرا به حسین نمازی معرفی می کند تا در فیلم جدید او بنام حرف های درگوشی بازی کنم ولی متاسفانه این فیلم پروانه سخت نگرفت.

رضا اکبرپور

بعد از آن حسین نمازی سراغ ساخت فیلم سینمایی آپاندیس می رود و از من هم دعوت می کند تا در این فیلم بازی کنم. خدا را شکر می کنم که تونستم در فیلم آپاندیس حضور پیدا کنم آن هم در شرایطی که افرادی هستند که حاضرند یک میلیارد در یک فیلم سینمایی سرمایه گذاری کنند تا فرزندشان نقش اول فیلم باشد.

رضا اکبرپور

منبع:ساعدنیوز

کدخبر: 856582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟