ورود میترا رفیع به عرصه هنر چگونه بود؟

میترا رفیع بازیگر سینما و تئاتر متولد 12 آذر ماه سال 1373 در تهران است. میترا رفیع مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دریافت کرده است. میترا رفیع فعالیت بازیگری خود را از سال 1379 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و وارد دنیای هنر شد. میترا رفیع در سال 1387 با بازی در نمایش نقطه چین‌های متّصل به تو به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌ و‌ هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد. علت شهرت میترا رفیع بازی در سریال بی همگان بود.

درخشش میترا رفیع در تئاتر

میترا رفیع اولین تجربه بازیگری خود در جشنواره فجر را در 14 سالگی (سال 1387 ) با نمایشی به نام نقطه چین ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی به دست‌آورد و در سال 1391 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و یک سال بعد جایزه بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را از آن خود نمود.

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها تجربه کرده است.

کارگردانی میترا رفیع

میترا رفیع، علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.

ورود میترا رفیع به سینما

میترا رفیع سال 1396 با فیلم کلمبوس به‌صورت حرفه ای بازیگری در سینما را آغاز کرد و بعد از آن در فیلم کوتاه LADY و سینمایی من می ترسم و مجدلیه مقدس حضور موفقی داشت.

کدخبر: 855766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟