دعوای زشت زن اول و زن دوم شهاب حسینی در اینستاگرام ! + سند توهین زیرپوستی اما پرمعنا !

شهاب حسینی در 14 بهمن ماه سال 1352 متولد شده است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را دریافت کرده است. شهاب حسینی رشته روان شناسی دانشگاه تهران را به علت مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار، اهل شهر مشهد و متولد ۱۳۶۹ می باشد. وی از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و همینطور ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

ساناز ارجمند که به عنوان یک عکاس مدلینگ شناخته می شود، در پروژه همرفیق با شهاب حسینی همکار شد و پس از آن به استخدام شرکت او درآمد. پس از آن هم ادعایی درباره ازدواج اش با شهاب حسینی مطرح شد. اما هیچ یک از آن ها به این ادعا پاسخی ندادند. اکنون پس از ماه ها بحث و جدل، ساناز ارجمند خودش را تنها ادمین پیج حرفه ای شهاب حسینی معرفی کرده است و اشاره ای به ادعای ازدواج اش با شهاب حسینی نکرده است.

نکته مهم اینجا است که پریچهر قنبری این پست ساناز ارجمند را لایک کرده است. لایکی بحث برانگیز که اکنون به محلی برای جدل طرفداران شهاب حسینی و کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش

منبع:وقت صبح

کدخبر: 854800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟