عکس های خانه و دکوراسیون فوق لاکچری بهرام رادان ! / عروس خانم فخر فروشی کرد !

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. بهرام رادان فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. بهرام رادان از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد. مینا مختاری همسر بهرام رادان است. اخیرا عکسی از بهرام رادان و یک کودک به شایعات پدر شدنش قوت داده است.

تو این دوره زمونه آقایون بازیگر و فوتبالیست و خلاصه مشهورا هر چه قدر تو چشم هستند خانوم هاشون دو برابر که نه ده برابر تو چشمن و حواشی دارند. مثلا از علیرضا نیکبخت فوتبالیست سابق گرفته تا شاهرخ استخری و محبوبیتش که روز به روز کمرنگ تر میشه اما حضور خانومش پر رنگ تر! یکی دیگه از آقایون سلبریتی که خانومش قدم به قدم خودش داره پله های شهرت رو طی میکنه بهرام رادان بازیگر خوش چهره و خوش نقش سینماست. همون طور که می دونید بهرام رادان مدتی میشه که با بلاگر معروف مینا مختاری ازدواج کرده و اگر چه که مینا خانوم قبل از بهرام رادان هم اسم و رسمی داشت اما حالا دیگه به قول قدیمی ها خانوم خانوما با شاه هم فالوده نمی خوره.

مینا مختاری که از قبل هم فعالیت زیادی تو اینستاگرام داشت طبیعتا این روزها بعد از ازدواجش با آقای سوپر استار توجه ها روش بیشتر شده به همین خاطر هم این طور که به نظر میاد خانوم تصمیم گرفته شیکی و لوکس بودن خودش رو حساااابی بکنه تو چشم مخاطبین، برای همین هم با پست واستوری های بی معنی که از این ور اون ور خونش منتشر میکنه دیگه داره طرفداراشو کلافه میکنه. مینا خانوم مختاری اخیرا تصویری از شاه نشین خونش منتشر کرده که ظاهرا گوشه کنجِ خانوم محسوب میشه.

مینا مختاری همسر بهرام رادان

مینا مختاری همسر بهرام رادان

مینا مختاری همسر بهرام رادان

کدخبر: 844032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟