فیلم تمسخر امیر علی اکبری توسط قهرمان روس! / قهرمان ایرانی به دنبال انتقام!
حجم ویدیو: 2.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا ، امیر علی‌اکبری متولد۲۰ آذر ۱۳۶۶است، امیر علی‌اکبری کشتی‌گیر فرنگی پیشین و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی اهل ایران است. امیر علی‌اکبری  برندهٔ مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۰، برنز قهرمانی جهان ۲۰۰۹ و مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۰۹ است. امیر علی‌اکبری در قالب ای‌سی‌ای و فدراسیون مبارزه رایزین رقابت کرده و در حال حاضر با سازمان وان چمپیونشیپ قرارداد همکاری امضا کرده و در رقابت‌های این سازمان شرکت می‌کند.امیر علی‌اکبری در سال ۲۰۱۳ و پس از دومین دوپینگ، اتحادیه جهانی کشتی علاوه بر محرومیت همیشگی وی از مسابقات این رشته، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ را از وی پس گرفت.

علی اکبری بعد از پیروزی بر مائورو سریلی ایتالیایی در راند دوم مبارزه گفته است: «خدا را شکر می‌کنم. پادشاه برگشته است. من برای بردن کمربند آماده هستم.من یک علی‌اکبری، جدیدم. کانگ جی وون را به من بدهید. من می‌خواهم همه را شکست دهم. بعد از کانگ جی وون، مالیخین را به من بدهید. آماده هستید؟ من دارم می‌آیم».آناتولی مالیخین رقیب روسی علی اکبری بود که در اولین مبارزه‌شان در همان راند اول رقیب ایرانی‌اش راناک اوت کرد. او اکنون می‌گوید که برای مبارزه دوم با امیر علی اکبری آماده است.

بازگشت به پیروزی

علی اکبری که در دو مبارزه قبلی خودناک اوت شده بود، از جمله شکست در برابر مالیخین با امتیازناک اوت در مسابقه موسوم به ONE: ‘Revolution، بالاخره توانست به مسیر موفقیت بازگردد.

او مائورو سریلی را در راند دوم شکست داد، پس از اینکه داور بازی را متوقف کرد و اعلام کرد که فایتر ایتالیایی توان مبارزه ندارد. پس از این برد بود که علی اکبری گفت می‌خواهد بار دیگر با مالیخین مبارزه کند.

مالیخین اکنون می‌گوید که مبارزه علی اکبری و سریلی را دیده و از نظر او علی اکبری هنوز همان فایتر قبلی است: «من مبارزه‌اش با سریلی را دیدم. چه می‌توانم بگویم؟ علی اکبری چیز جدیدی از خود به نمایش نگذاشت. هنوز هم مانند قبل کند است. او خوب نفس نمی‌کشد. من نمی‌بینم که او بتواند در مقابل سرعت، کارآیی و فشار من کاری بکند».

تمسخر علی اکبری

اما ظاهراً مالیخین به نام بزرگ فایتر ایرانی آگاه است. امیر علی اکبری به فینال مسابقات گرند پریکس سنگین وزن Rizin رسید و اگر تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران نبود، می‌توانست با UFC قرارداد امضا می‌کرد زیرا بر اساس قوانین تحریمی ایالات متحده، این سازمان هنرهای رزمی ترکیبی نمی‌توانست به فایترهای ایرانی دستمزد بدهد.

در این شرایط، مالیخین می‌گوید که از مبارزه دوم با امیر علی اکبری استقبال می‌کند. وی در این باره گفته است: «داستان جالبی خواهد شد. او دنبال کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و گروه بزرگی از او حمایت می‌کنند».

امیر علی اکبری

آناتولی مالیخین در حساب اینستاگرامی خود ویدیویی از رجزخوانی امیر علی اکبری برای او پس از پیروزی بر سریلی و در ادامه‌ناک اوت شدن علی اکبری توسط خود را منتشر کرده و در شرح آن نوشته است:

«همه چیز با تو شفاف است امیر علی اکبری، اما اگر می‌خواهی تکرار کنی این را بدان که این بار سریع‌تر از قبل تو را می‌اندازم».

مالیخین که برای دفاع از عنوان قهرمانی وان چمپیونشیپ خود باید مبارزه کند می‌گوید که هیچ رقیبی برای خود نمی‌بیند:

«هیچ کسی در این بخش در مقابل من شانسی ندارد. من صد درصد آماده ام. باید معجزه‌ای رخ دهد تا کسی بتواند مرا شکست دهد

دوباره انداختن علی اکبری سخت نخواهد بود. این مبارزه یک پول آسان برای من خواهد بود. اکنون باید با ضربه دست راست او را بیندازم. باید کمی تنوع به مبارزاتمان بدهیم».

منبع : وقت صبح

کدخبر: 843587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟