ناگفته های تلخ مادر فرشته حسینی پس از فرار از افغانستان + فیلم
حجم ویدیو: 9.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59

فرشته حسینی 6 اردیبهشت 1376 بازیگر دو تابعیتی ایرانی-افغانستانی می باشد. فرشته حسینی فعالیت هنری را از 9 سالگی در تئاتر شروع کرد. فرشته حسینی در سال 1394 با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما شروع کرد. فرشته حسینی در سال 1400 برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. فرشته حسینی و نوید محمد زاده در تیر ماه 1400 با یکدیگر ازدواج کردند.

فرشته حسینی در مصاحبه خود درباره حمله طالبان به ایران و فرار خانواده اش به ایران را تعریف کرده و گفت: من فقط یکبار افغانستان بودم چون ایران به دنیا اومدم اونم رفتم برای یک سری کارا. مامانم اینا از جنگ فرار کردن اومدن ایران اما این دفعه چون بزرگ شدم و طالبان حمله کردم قشنگ حس کردم خیلی منو بهم ریخت چون من یسری دوست داشتم که زندگیشون در خطر بود.

یادمه مامانم تعریف میکرد با اینکه خیلی از باباش خجالت میکشید اما تو دوران جنگ مجبور بوده کنار بابابزرگم بخوابه چون مامانم قشنگ بوده میترسیده بدزدنش. واسه همون فرار میکنن پاکستان بعد میان ایران. وقتی مامانم برام تعریف میکرد شبیه قصه بود...

کدخبر: 841903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟