فوری / پولشویی سه بازیگر ایرانی لو رفت + عکس و اسامی !

فیلم سینمایی انفرادی ساخته مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان در تابستان ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد و سپس در ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سینما‌های سراسر کشور اکران شد.

انفرادی درحال حاضر با فروش ۶۹ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۴۴۳ هزار تومانی توانسته پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود.

مسعود اطیابی کارگردان و تهیه کننده سینما در خصوص ادامه دار بودن فیلم انفرادی گفت: اکران این فیلم از اردیبهشت ماه بوده و با توجه به اوضاع و شرایط فعلی زمان دقیق پایان اکران فیلم انفرادی مشخص نیست.

انفرادی

اطیابی در خصوص پایان اکران فیلم‌ انفرادی و اکران فیلم‌های جدید گفت: اگر فیلم‌های جدید در این بازه زمانی اکران شوند، با استقبال خوبی مواجه نخواهند شد، به همین دلیل مدت اکران برخی فیلم‌ها همچنان ادامه دارد.

او در خصوص رقم فروش بلیط سینمایی این فیلم گفت: تا کنون این فیلم حدود ۶۹ میلیارد فروش داشته است و اگر اکران این فیلم محدود نبود، رقم آن قطعا افزایش می‌یافت، زیرا تماشا و اکران فیلم آزاد می‌شود.

کارگردان انفرادی ادامه داد: با توجه به ایام تعطیلات تابستان حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در سینما بی شک بی تاثیر نبوده است.

انفرادی

مسعود اطیابی حضور بازیگران خوبی مانند رضا عطاران ، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر ، شقایق دهقان و غیره را دلیل پرفروش بودن فیلم و استقبال مردم دانست.

او در خصوص موضوع فیلم این چنین گفت که موضوع فیلم انفرادی امروزی است و به پول شویی بانک‌ها اشاره دارد که وام‌های کلان به چه صورت است و به موضوع روز جامعه اشاره دارد.

کدخبر: 833134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟