خاص ترین استایل برای خاص ترین بازیگر زن ایرانی / کولاک باران کوثری را ببینید !

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران است. باران کوثری دیپلمه نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی است. باران کوثری بواسطه مادرش در سال 1370 وقتی تنها 6 سال داشت با فیلم بهترین بابای دنیا جلوی دوربین رفت. باران کوثری در سال 1385 با سریال صاحبدال بسیار دیده شد. باران کوثری در تلویزیون بسیار کم کار و در سینما و نمایش خانگی جزوی از بازیگران پر کار است.

اگر نگاهی به استایل باران کوثری داشته باشیم، متوجه می شویم که او اصلا به دنیای سلبریتی ها و پوشش آنها توجهی ندارد. باران شاید در دسته خوش پوش ها قرار نگیرد یا از توازن پیشنهادی دنیای مدوفشن بسیار دور باشد اما اعتمادبه نفس خوبی دارد و به نظر می رسد که در آشفته ترین و بی نظم ترین استایل های خود هم احساس رضایت دارد.

تصویر

شاخصه های استایل کوثری چنین است:

  • علاقه به راحتی
  • انتخاب تیپ های اسپرت
  • نداشتن آرایش و علاقه به موهای چتری
  • استفاده زیاد از رنگ مشکی
  • بی توجهی به تناسب مدل لباس و اندام
  • استفاده از اکسسوری ها
  • بی نظمی در استایل
  • لباس هایی با الگوهای نامناسب

۱. علاقه به راحتی

تصویر
انتخاب لباس های راحت
کوثری در انتخاب لباس به دنبال راحتی است؛ این را مرور استایل هایش نشان می دهد. پوشیدن شلواری اسپرت، کتانی هایی ساده و رویه ای که مناسب موقعیتی نیمه رسمی نیست، در تصویر بالا این موضوع را به خوبی نشان می دهد. اگر به تصویر بالا نگاهی دقیق تر بیندازید، متوجه می شوید هم مدل لباس ها از طیفی بسیار راحت و معمولی انتخاب شده اند و هم جنسشان. در واقع، باران هیچ حساسیتی برای پوشیدن لباس هایی مناسب موقعیت یک ستاره ندارد. او به راحتی و نهایت سادگی می اندیشد.

۲. انتخاب تیپ های اسپرت

تصویر
باران کوثری در کنار پدرش جهانگیر کوثری
انتخاب تیپ های کژوال و غیررسمی یکی دیگر از شاخصه های استایل باران است.برای او کدهای پوششی اهمیت ندارد. چه در جشنواره ای رسمی شرکت کند و چه در نمایشگاه یا یک گالری هنری، با استایلی اسپرت دیده می شود. این هم در راستای همان میل کوثری به راحتی در استایل و پوشش است.

۳. نداشتن آرایش و علاقه به موهای چتری

تصویر
موهای چتری و صورت بی آرایش
بیشتر کسانی که در دنیای تصویر حضور دارند، ترجیح می دهند که در مراسم و جشنواره های مختلف با آرایش ظاهر شوند. ثبت تصویر آنها عامل مهمی است که تمایلشان به ارائه تصویری زیبا و آراسته را بالا می برد. باران برخلاف بسیاری از سلبریتی ها بدون آرایش ظاهر می شود. او تمایلی به استفاده از عمل های زیبایی روز، آرایش های ترند و مدل دادن به موها ندارد. او در بیشتر مواقع بی آرایش است و مدل چتری را برای موهایش انتخاب می کند.

۴. استفاده از رنگ مشکی

تصویر
انتخاب رنگ مشکی
با مرور استایل باران کوثری می توانیم ببینیم که بیشتر مواقع از رنگ مشکی در استایلش استفاده می کند. باران اندام توپر و درشتی دارد. شاید او هم مانند بسیاری از افراد با این مدل از بدن رنگ مشکی را برای لاغرتر جلوه کردن انتخاب می کند. رنگ مشکی می تواند اندام را جمع وجورتر نشان بدهد.

۵. بی توجهی به تناسب مدل لباس و اندام

تصویر
نبود تناسب مدل و اندام
باران در انتخاب مدل لباس هم حساسیت زیادی به خرج نمی دهد. در نتیجه، گاهی استایل هایی از او می بینیم که با اندامش در تناسب نیستند. در تصویر بالا باران را در کنار علی شادمان می بینید. او مانتویی به تن کرده که به واسطه مدل آستین ها و دوخت در ناحیه یقه و سینه باعث می شود، اندام کمی درشت تر به نظر برسد. این مانتو با اندام باران کوثری در تناسب نیست و او می توانست انتخاب بهتری داشته باشد. به جیب بزرگی که در بخش جلوی مانتو است هم دقت کنید. چنین جیبی باعث چاق تر دیده شدن می شود و وجودش در بخش جلویی لباس نه زیبایی خاصی دارد و نه مناسب اندام است. با کمی دقت در انتخاب مدل لباس، هرکسی با هر شکل از اندام می تواند خوش استایل تر شود. این را فراموش نکنید.

۶. استفاده از اکسسوری ها

تصویر
اکسسوری ها در استایل
استفاده از اکسسوری ها در استایل فکر بسیاری خوبی است. با یک گردن بند یا اکسسوری ساده دیگر به راحتی می توانید تیپ خود را متنوع و خاص کنید. باران هم در استایل های خود معمولا از اکسسوری های خوبی استفاده می کند. او در تصویر بالا از گردن بندی استفاده کرده که باعث خروج تیپ او از سادگی شده است. کوثری در این تصویر نسبت به بسیاری از مواقع، رسمی تر ظاهر شده است و استایلی مناسب شرکت در جشن دارد. پوشیدن کت روی پیراهنی پرچین به همراه شلوار ایده چندان خوبی نبوده است. شاید اگر پیراهن بلندتر بود و حالت ماکسی داشت و با لگ پوشیده می شد، استایل حالت مناسب تری به خود می گرفت.

۷. بی نظمی در استایل

تصویر
آشفتگی در استایل
اینکه کوثری به داشتن استایلی راحت علاقه مند است، بحثِ سلیقه شخصی و ترجیحات او است. اما رعایت نظم و دوری از آشفتگی در استایل چیزی است که می توان به آن نقد داشت. حضور در مراسم و موقعیت هایی که با حضور عکاسان و مردم همراه است، باید با نظم و آراستگی همراه باشد. باران به این موضوع توجه زیادی نشان نمی دهد. اگر به تصویر بالا نگاه کنید، متوجه می شوید که استایل این هنرپیشه بسیار آشفته است. او باز هم انتخابی اسپرت داشته اما متأسفانه اجزای مختلف استایل او به خوبی با یکدیگر هماهنگ نیستند و خروجی تیپی بی نظم را درست کرده است.

۸. لباس هایی با الگوهای نامناسب

تصویر
لباس با الگوی نامناسب
یکی دیگر از نکاتی که در استایل باران کوثری دیده می شود، بی توجهی او به الگوی لباس هایش است. او اندام پُری دارد و برای اینکه توازن را به استایل خود پیشکش کند، نیاز به انتخاب لباس هایی مناسب شکل بدنش دارد. انتخاب جیب های بزرگ یا یقه های پهن، فکر چندان مناسبی نیست. استایل کوثری در تصویر بالا، مرتب تر از بیشتر مواقع است اما مدل لباس برای او مناسب نیست. یقه ای با پهنای زیاد، برای کسی که شانه و سینه پهنی دارد، گزینه خوبی نیست. اگر کوثری از کتی با مدل یقه انگلیسی یا حالت یقه هفت استفاده می کرد، بهتر بود.

نوبت شماست

باران کوثری خارج از عرف ستاره ها و افراد مشهور لباس می پوشد. او توجهی به قواعد پوشش برای شرکت در مراسم و موقعیت های رسمی ندارد. چیزی که بیشتر از همه در تیپ و ظاهرش دیده می شود، علاقه اش به راحتی است. باران میلی به انتخاب لباس های رسمی ندارد و همین موضوع باعث می شود که انتخاب راحتی، تیپش را از حالت منظم و آراسته خارج کند. نظرتان درباره استایل او چیست؟ چه پیشنهاداتی برای بهترشدن تیپ و استایل او دارید؟

کدخبر: 830009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟