پشت پرده حقیقت ماجرای بازداشت شروین حاجی پور / خانواده اش افشا کردند!
حجم ویدیو: 2.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

شروین حاجی پور خواننده ایرانی است که شهرت خود را از شرکت در برنامه عصر جدید بدست آورده است. شروین حاجی پور متولد 10 فروردین 1376 در مازندران است. شروین حاجی پور فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. اخیرا قطعه جدید "برای.." شروین حاجی پور در فضای مجازی جنجال کرد. گمانه زنی هایی در خصوص بازداشت شروین حاجی پور به دلیل ناآرامی های اخیر جامعه وجود دارد.

پس از انتشار قطعه " برای" از سوی شروین حاجی پور جنجال جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد. چندی پس از جریان سازی در فضای مجازی در خبری اعلام شد شروین حاجی پور بازداشت شده است اما خبرگزاری برنا به سرعت آن را تکذیب کرد و نوشت: " علیرغم شایعات منتشر شده، شروین حاجی پور خواننده بازداشت نشده است و صرفا طی احظاری به او بابت تشویق به اغتشاش تذکر داده شده است.در دو روز اخیر اخبار گسترده ای مبنی بر بازداشت حاجی پور منتشر شده که بررسی های خبرنگار برنا از کذب بودن این خبرها و آزاد بودن وی حکایت دارد.به نظر می رسد که انتشار این خبر در راستای عملیات روانی منتشر شده است."

تی وی پلاس نیز فیلمی از سجادی یکی از بستگان شروین حاجی پور در ایسنتاگرام خود منتشر کرد. در توضیحات این فیلم آمده است : شروین حاجی پور پس از تماس از طرف نیروهای امنیتی در پنجشنبه 7 مهرماه به پلیس فتای ساری رفته و هیچ گونه ضرب و شتم ، ورود به منزل و اقداماتی از این قبیل برای شروین رخ نداده است. شروین حاجی پور همچنان در ساری است و در زندان اوین یا شهر دیگری حضور ندارد.

کدخبر: 829901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟