اعتراف انسیه خزعلی به ناکارآمدی گشت ارشاد / آموزش 2 ساعته تاثیرگذار نیست!

به گزارش رکنا، انسیه خزعلی درباره آخرین وضعیت لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت و مطالباتی که این روزها پیراموان حجاب مطرح می‌شود، گفت: لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت مراحلش از معاونت زنان عبور کرده و در مجلس است ما هم پیگیر هستیم انشاالله زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

معاون زنان نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: در ارتباط با حجاب و عفاف ما به عنوان یک عضو در جلساتی که در این زمینه قانون گذاشته می‌شود، مشارکت داریم، نظرات‌مان را هم می‌دهیم و امیدوار هستیم بسیاری از تعدیل‌هایی که در نوع اجرا مدنظر ماست، صورت بگیرد.

وی درباره مسائلی که در خصوص آموزش‌های گشت ارشاد برای افراد و تاکید بر این‌که در مسئله حجاب باید کار فرهنگی صورت گیرد و در پاسخ به این سوال که آیا آموزش‌های ۲ ساعته می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر، عنوان کرد: به نظر من نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

خزعلی درباره این‌که معاونت زنان و نهاد خانواده ریاست‌جمهوری آیا برنامه‌ای در این خصوص دارد، بیان کرد: برنامه داریم و طرح هم داده‌ایم. اولا آموزش‌ها باید حتما توسط دستگاه‌های متولی و با فنون لازمی که تلاثیرگذار است، انجام بگیرد و بعد هم نه این‌که در ۲ ساعت و در شرایط ویژه‌ای که شاید شرایط مناسبی برای آموزش نباشد. بعد هم دستگاه‌هایی که متولی هستند و کم‌کاری و ترک فعل کرده‌اند، هم باید مورد بازخواست قرار گیرند.

منبع: ایلنا

کدخبر: 829472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟