2 عکس از تولد بازی های فوق گران خانم بازیگر ! / ثروت حیرت آور ساره بیات و شوهرش !

به گزارش رکنا ، ساره بیات متولد ۹ مهر ۱۳۵۸ بازیگر ایرانی است. ساره بیات  از سال ۱۳۸۰ وارد کار تئاتر شد،ساره بیات  در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. ساره بیات  پس از اخذ مدرک بازیگری از مؤسسه «کارنامه» به مجموعه تلویزیونی یک مشت پر عقاب دعوت شد و پس از اتمام آن نیز با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. ساره بیات تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه از جشنواره‌های مختلف فیلم شده‌است.

ساره بیات که از بازیگرای دوست داشتنی و مشهور ایرانیه تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده و هواداران بسیار زیادی هم داره. ساره بیات در سریال های تلویزیونی دیده نمیشه و احتمالا از اون دسته هنرمندایی هستش که جعبه جادویی رو در حد و حدود خودش نمیدونه و تنها در سینما ایفای نقش داره. ساره بیات از همون ابتدا هم که با بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" شناخته شد از سینما بود که البته در مجموع برخی از بازیگران هستن که کلا صدا و سیما رو قبول ندارن و به همین جهت راهشونو از جایی دیگر شروع و ادامه میدن.

تولد ادامه دار آقای موزیسین که خانوم بازیگر براش ترکوند

حالا شاید براتون سوال بشه که اصلا این عکس چیه! علیرضا افکاری موزیسین ایرانی می باد که برای بار دوم ازدواج کرد و اینبار ساره بیات رو به عنوان همسرش انتخاب کرد. ساره بیات که بعد از ازدواج روحیه ای لطیف تر پیدا کرده و  از اون غرور سنگینی که داشت کمی تا قسمتی دراومده تصاویری از همسرش منتشر میکنه که شاید بگین این همون ساره بیات دو سال پیشه؟!!!

ساره بیات تصویر بالایی رو به مناسبت تولد همسرش گذاشت که البته خانوم بازیگر مشخص نکرد این جشن در خارج از ایران بوده و یا خونه خودشون در ایران! ساره بیات برای علیرضا خان افکاری سنگ تموم گذاشت و در رستوران نیز برای همسرش تولد گرفت که خب عکساشونم گذاشتن چون اصلا نمیشد این مرحله باکلاس رو به اشتراک نذارن!!!

علیرضا افکاری

علی رضا افکاری

 منبع : شایا نیوز

کدخبر: 828400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟