طلاق جنجالی آقای بازیگر از خانم بازیگر شیک / همه در شوک این طلاق!

دوست پسر حادیثه محمت دینچرلر با خرید انگشتر ۳میلیون بیری که به حادیثه هدیه داده خبرساز شده این انگشتر به شرکتی که دینچرلر با خانواده اش شریک هست و بدهی که این شرکت دارد و به شکل اقساط پرداخت میشود شوک وارد کرد.

وکیل عموی محمت دینچرلر که شریک شرکت هست گفت: به جای اینکه انگشتر بخره قرضشو بده. خانواده دینچرلر ۱۳۰ میلیون لیر بدهی دارند.

حادیثه آچیک‌گوز (به ترکی استانبولی: Hadise Açıkgöz) (تلفظ ترکی: حادیثه؛ زادهٔ ۲۲ اکتبر ۱۹۸۵ در بلژیک)، خواننده، ترانه‌سرا ، رقاص ، و مجری معروف ترک است.

او حرفهٔ خوانندگی را در سال ۲۰۰۴ میلادی و با تک‌آهنگ «Sweat» (به فارسی: عرق) آغاز کرد. نخستین آلبوم حادثه در بلژیک جایزهٔ «TMF» و در ترکیه جایزهٔ «پروانهٔ طلایی» را نصیب خود کرد. آهنگ‌های «Prenses» (پرنسس)، «Sıfır Tolerans» (تحمل صفر)، «Farkımız Var» (فرق داریم) ،(düm tek tek )

طلاق جنجالی آقای بازیگر از خانم بازیگر شیک

حادثه در سال ۱۹۸۵ در شهر مول به دنیا آمد. پدر او تُرک و مادرش از تبار ترک‌های کوموک داغستان است که از شهر سیواس به بلژیک مهاجرت کرده‌اند. نام او قبل از تولد، توسط پدر و مادربزرگش انتخاب شده بود و به معنای واقعه و رویداد است. حادیثه وقتی که ۱۱ ساله بود مادر و پدرش از یکدیگر جدا شدند. او دو خواهر به نام‌های هولیا و دریا و یک برادر به نام مورات دارد و فرزند دوم خانواده‌است.حادیثه با kaan yıldırım رابطه داشت آنها بعد از یک سال رابطه از هم جدا شدند ولی دوباره با هم وارد رابطه شدند

محمت

کدخبر: 826701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟