جنجال طلاق روناک یونسی در کانادا / شوهر خانم بازیگر مدل مشهور است !

روناک یونسی در پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری هم بازیگر بود. روناک یونسی متولد دی 1359 در تهران  است. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادر روناک یونسی فرهنگی و مدیر دبیرستان دخترانه است. روناک یونسی دو فرزند پسر دارد.

پس از سال ها زندگی مشترک روناک یونسی با همسرش «محسن میری» در خارج از ایران به جدایی ختم شد و این دو به عکس های دونفره خود هم رحم نکردند.

بعد اینکه اخباری از جدایی این زوج از چند هفته پیش به گوش میرسید، حالا هر دو با حذف تمام تصاویر مشترک، تلویحا این خبر طلاق رو تایید کردند.

عکس همسر دوم روناک یونسی

روناک یونسی

ازدواج اول با بازیگر

روناک یونسی اول بار در سال 1388 وقتی 29 ساله بود با «علیرضا قربانی» هم بازی خود در سریال «رستگاران» آشنا و ازدواج کرد

با این حال این زندگی دو سال بیشتر دوام نداشت و از هم جدا شدند

عکس همسر اول روناک یونسی

روناک یونسی

ازدواج دوم با مدل

خانم یونسی در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با یک بازیگر مبتدی و مدل معروف بنام «محسن میری» 26 ساله ازدواج کرد که با هم 5 سال فاصله سنی داشتند.

 ثمره این زندگی دو پسر بنام های «مهرسام» و «مهراز» می باشد.

جدایی روناک یونسی از همسرش محسن میری

جدایی در سکوت خبری

بتازگی در روزهای آخر تابستان 1401 روناک یونسی ابتدا تمامی عکس های مشترک خود با همسرش «محسن میری» را از اینستاگرام حذف کرد.

مدتی بعد، محسن میری هم تقریبا همه عکس های مشترکشان را از پیج خود حذف کرد تا تلویحا خبر جدایی این زوج تایید شده باشد.

وقتی رسما تایید کردند

خانم یونسی بعد از حذف تصاویر مشترک خود با همسرش نوشت؛تو صد سالگی هم اگر به این نتیجه رسیدید که انجام کاری کیفیت زندگیتون رو بهتر میکنه، بلافاصله اون کار رو انجام بدید. هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

باید منتظر ماند و دید، این زوج صرفا از هم قهر کردند یا واقعا جدایی حتمی است و میخواهند مسیر متفاوتی برای زندگی خود انتخاب کنند.

روناک یونسی

کدخبر: 824681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟