عکس خاص از تمرین سنگین خانم بازیگر ایرانی + فیلم گفتگو اختصاصی
حجم ویدیو: 34.46M | مدت زمان ویدیو: 00:04:41

پانته آ سیروس که علاوه بر بازیگری، به نقاشی و ورزش حرفه ای نیز می‌پردازد، پس از بازی در طولانی‌ترین سریال تاریخ ایران این روزها ورزش حرفه ایش را جدی‌تر دنبال می‌کند. او عکس جدیدی از خود را در نیز حال ورزش کردن در فضای مجازی منتشر کرد.

پانته آ سیروس

 ایشان علاوه بر بازیگری مربی ورزش در رشته های شنا، اسکی، ایروبیک و بدنسازی می باشد. تفریحات و سرگرمی دیگر ایشان کوهنوردی، سنگ نوردی و دوچرخه سواری کوهستان می باشد.

پانته آ سیروس در خصوص تأثیر ورزش در زندگی شخصی و علل انتخاب آن گفت : خانواده ورزشی ، دلیل اصلی من برای انتخاب ورزش بودند؛ من استعداد ورزشکار شدن را داشتم علاوه بر آن توان قلبی و ریوی و توان عضلانی من برای ورزش بالا بود و همه این نکات باعث شد همانند پدرم ورزشکار شوم.

من با پدرم به شکار می رفتم ، البته در آن زمان شکار تا این اندازه بد نبود ؛ به همین دلیل با اسلحه نیز آشنا شدم و فهمیدم چگونه فشنگ را پر کنم ، اسلحه را دست بگیرم و تفاوت بین اسلحه ها را بفهمم.

همه این ها باعث شد در مقاطعی از زندگی که همه درگیر موضوعاتی مثل فشار، نامیدی و آزار می شوند را با ورزش مدیریت کنم؛ زمانی که وارد طبیعت می شوم کاملا از آن لذت می برم و جلوه های مختلف طبیعت همچون نمایشنامه جلوی صورتم می رقصند و من در این نمایشنامه بازی می کنم.

کدخبر: 821568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟