خبر جعلی عجیب در مورد دختر علی دایی + عکس

به گزارش رکنا : علی دایی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ است ، علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است، علی دایی که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد.علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود؛ در نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد،علی دایی  همچنین توسط فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال در تیم منتخب قرن ۲۰ آسیا قرار گرفته‌است

تا مدت ها پیش حتی کسی از وجود دختر علی دایی مطلع نبود، چه برسد به آنکه بخواهد نام  او را بلد باشد.اما دنیز دختر علی دایی به یکباره در فضای مجازی ظاهر شد و بعد از مصاحبه معروف علی دایی و منکر شدن مادر دنیز او بیشتر مورد توجه رسانه ها و کاربران قرار گرفت.

حالا در روزهای گذشته شایعی عجیب و حتی ترسناک در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. خبری که کاربران علت آن را انتشار عکسی از سمت خود دنیز دانسته اند.

دنیز دختر علی دایی

ظاهرا دختر علی دایی ومدتی پیش تصویری از خودش منتشر کرده که در دست چپش انگشتری به مانند حلقه خودنمایی می کند.

اما بررسی های ما نشان می دهد که این خبر شایعه ای بیش نبوده و برداشت های کاربران از این عکس اشتباه و سوء تفاهمی غلط بوده است.

کدخبر: 821472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟