طناز طباطبایی در یاغی یا رعنا آزادی ور در زخم کاری/ کدام جذاب تر هستند ؟!

مخاطبان کاراکتر سمیرا را ترسناک و مخوف می‌دانستند که برای پول و قدرت از هیچ تلاشی فروگذار نیست. طناز طباطبایی یاغی و رعنا آزادی‌ور زخم کاری قدرت طلب هستند.

حالا کم کم کاراکتر طلا هم دارد ابعاد جالبی پیدا می‌کند. به نظر شما کدام کاراکتر جالب‌تر طراحی شده؟ طرفدار کدام یکی هستید؟

تاثیر یاغی بر نوجوانان علاقه‌مند به کشتی

سریال یاغی

علی احمدی وفا عضو تیم ملی کشتی نوجوانان کشور که به تازگی در مسابقات جهانی مدال طلا را کسب کرده است. شغل او و پدر خرید و فروش ضایعات است. با احمدی‌وفا درباره اهمیت سریال‌ها با موضوع ورزشی به گفت و گو نشستیم که از نظر شما نیز می‌گذرد.

رعنا آزادی ور اکران مردمی فیلم بازنده

رعنا آزادی ور

من طرفدار و تماشاگر جدی این سریال هستم خیلی از اطرافیانم می‌گویند زندگی من و جاوید شبیه به هم است. او شرایط سختی دارد اما هدف بزرگی در سرش است. به قولی این پشتکار و کم نیاوردنش را خیلی دوست دارم.

نه من بلکه میبینم هم سن و سالهای من بسیار زیاد با جاوید یاغی حس خوبی دارند. یاغی واقعا سریال گیرایی است. پر است از انگیزه و روحیه‌ی کم نیاوردن. علی شادمان هم خیلی خوب بازی میکند و کشتی می‌گیرد.

من هم مثل جاوید، مربی بسیار خوبی دارم که از همه نظر ما را حمایت می‌کند. (باخنده) منو جاوید در کنار کار و پول در آوردن، تلاش می‌کنیم به جایی که می‌خواهیم برسیم.

راستش من با دیدن یاغی انگیزه‌ام قوی‌تر می‌شود تا هدفم را محکمتر دنبال کنم اگر خدا کمکم کند تلاش می‌کنم در المپیک ۲۰۲۴ مدال طلا بگیرم.

طناز طباطبایی

 

کدخبر: 818427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟