فاش شدن قد واقعی شکیرا طرفدارنش را شوکه کرد / 8 سال زندان برای این خواننده سرشناس !

به گزارش رکنا ، شکیرا  متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷ است، شکیرا خواننده و ترانه‌نویس کلمبیایی است.شکیرا در ۱۳ سالگی نخستین ترانه خود را زیر نظر سونی میوزیک کلمبیا ضبط کرد. شکیرا بعد از شکست دو آلبوم اولش، افسون  و خطر موفق شد با دو آلبوم بعدی خود، پابرهنه و دزدان کجایند؟ به محبوبیت بسیاری در بین کشورهای اسپانیایی‌زبان دست یابد.شکیرا نخستین آلبوم انگلیسی زبان او با نام سرویس رختشویی در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر شد و بیش از ۱۳ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد.شکیرا را با عنوان «ملکهٔ موسیقی لاتین» یاد می کنند.

قد شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی تنها 157 سانت است و این درحالی است که در موزیک ویدئوهای او به هیچ عنوان این موضوع مشخص نیست.

شکیرا به ۸ سال زندان محکوم شد!

خواننده معروف کلمبیایی‌ شکیرا متهم به فرار مالیاتی به مبلغ بیش از ۱۵ میلیون یورو است؛ دادگاه به بیش از ۸ سال حبس و ۲۳ میلیون یورو جریمه ی نقدی رأی داد.

شکیرابه فرار مالیاتی ۱۵ میلیون یورویی در اسپانیا متهم شده است. در سال ۲۰۱۸، دادستانی اسپانیا از این هنرمند مشهور به دلیل عدم پرداخت مالیات ۱۵ میلیون یورویی به دلیل درآمدی که در سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ دریافت کرده بود، شکایت کرد.

 از طرفی وکلای این هنرمند مشهور ادعا کردند که شکیرا نه تنها تمام تعهدات مالیاتی خود را انجام داده و بلکه در سال ۲۰۱۵ به اسپانیا نقل مکان کرده است.

هم چنین اعتراض شکیرا که تصمیم داشت برای اثبات بی گناهی خود به دادگاه برود، توسط هیئت دادگاه رد شد.

حکم دادگاه مشخص شد

شکیرا که متهم به فرار مالیاتی شناخته شده است، به بیش از ۸ سال زندان و پرداخت ۲۳ میلیون یورو جریمه ی نقدی محکوم شد.

کدخبر: 815000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟