سورپرایز جالب یاغی برای مخاطبانش / در قسمت جدید چه گذشت؟!

در سال های اخیر حضور خوانندگان در عرصه فیلم و سریال به خصوص، سریال های پلتفرم های پخش فیلم در ایران افزایش یافته است.

خوانندگانی مثل رضا یزدانی ، فرزاد فرزین، سیروان خسروی ، امیر مقاره، بنیامین بهادری و بهنام بانی به عنوان بازیگر در سریال ها و فیلم های سینمایی دیده شده اند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و با حضور پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان، از زمان شروع به پخش تا به امروز مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است.

حالا حضور رضا صادقی در سریال «یاغی» برای بازی در نقش خود طرفداران او و مخاطبان این سریال را هیجان زده کرده است.

رضا صادقی در اینستاگرام خود با انتشار ویدیویی از حضورش در سریال «یاغی» نوشت: «بله ، دقیقا یه جاى زندگى نباید مِن و مِن کنى، باید محکم و قرص بگى بله میتونم، اندازه اش هستم و انجامش میدم، درست مثل آتی یاغی».

او در ادامه نوشت: «کیف کردم کنار رفیق با شعور و کار بلدم محمد کارت عزیز، خانوم آبان عسگرى درجه یک و خانوم طباطبایی و همه دوستان».

رضا صادقی در چند استوری درباره حضورش در این سریال نوشت:

«از همین ۳ دقیقه خیلی چیزها میشه یاد گرفت… ۱ به موضوعی که در زندگی هست نه خیلی امیدوار باش نه خیلی نا امید، ۲ توی زندگی نباید من من کرد و تصمیمتو باید سریع و واضح بگیری و در آخر، آرزوتو بزرگ کن دختر…»

او همچنین با نوشتن «به نظرتون عمو رضای یاغی کجای قصه آتی و جاوید خواهد بود» مخاطبان را به دیدن ادامه این سریال تشویق کرد.

علی شادمان هم با به اشتراک گذاشتن ویدیو حضور رضا صادقی در این سریال نوشت: «آقا رضا، برادر، نفست حقه، وجودت نعمت، دریا دل»

کدخبر: 814464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟