خاطره جامانده از ماه چهره خلیلی / عجیب ترین خواستگاری دنیا از ماه چهره + عکس

به گزارش رکنا ، ماه‌چهره خلیلی‌ متولد دی ۱۳۵۵ است، ماه چهره خلیلی بازیگر  تئاتر ، سینما و تلوزیون بوده است .ماه چهره خلیلی  در طول حرفه خود در بیش از ۳۰ اثر ایفای نقش کرده‌است.ماه چهره خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود و یک دورهٔ بازیگری را در «مدرسه متد» (Method School) واقع در لندن گذرانده بود. ماه چهره خلیلی نوهٔ دختریِ پروین سلیمانی بود و بازیگری در تلویزیون را با سریال مختارنامه (۱۳۸۹) ساختهٔ داوود میرباقری، و بازی در سینما را با چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد.

زنده یاد ماه چهره خلیلی بازیگر سریال مختارنامه که دو سال پیش بر اثر ابتلا به سرطان در گذشت، در برنامه دورهمی ماجرای ازدواج و خواستگاریش را بیان کرد. بازیگر سریال مرضیه که از سال 1360 به همراه خانواده به انگلیس مهاجرت کرده بود، پس از چندین سال دوری از وطن به ایران بازگشت و همچون مادربزرگش پروین سلیمانی بازیگری را انتخاب کرد.

خانم بازیگر بسیار علاقمند به فرهنگ ایران بود تا جایی که حتی در خارج از کشور نیز معلم شاهنامه داشت، از راه دور نیز به صورت اینترنتی خواستگاری ایرانی را به پا کرد که در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک از خواستگاری تا ازدواج او را می خوانید.

مرحومه ماه چهره خلیلی، جزئیات خواستگاری اش را سالهای گذشته در برنامه دورهمی تعریف کرد که این روزها به بهانه دومین سالگرد درگذشت او، این ماجرا وایرال و بازنشر شده است.

ماجرای جالب خواستگاری اینترنتی ماه چهره خلیلی در دورهمی

زنده یاد ماه چهره خلیلی بازیگر محبوب کشورمان در برنامه دورهمی حضور یافت و درباره ماجرای ازدواج و خواستگاریش به مهران مدیری گفت:

بله عاشق شدیم و خیلی هم زود ازدواج کردیم و از خواستگاری تا ازدواج سه ماه طول کشید. ایران خواستگاری کردن ولی خوب چون مادر و پدرم لندن هستند، از طریق اینترنت خواستگاری کردن، خانواده داماد ایران بودن، ما همه انگلیس بودیم همه لباس پوشیدیم و خیلی شیک و پیک، گل خریدیم اونا هم گل خریدن من چایی آوردم تو تصویر (باخنده)، ما اینور چایی خوردیم اونا اونور، بعد که من بله رو گفتم، اونا نقل پاشیدن تو تلویزیون.

ماه چهره خلیلی

مراسم ازدواج ماه چهره خلیلی در دبی

مراسم عروسی ماه چهره خلیلی در دبی برگزار شد و 32 نفر در جشن عروسیشان شرکت داشتند که همه با هم با یک هواپیما به آنجا رفته و مراسم ازدواج را برگزار کردند.

ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی یک پسر به نام پرواز دارند که در ایران و در روز سالگرد ازدواجشان به دنیا آمده است. متأسفانه ماه چهره خلیلی در 44 سالگی در روز جمعه 17 مرداد 1399 بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

منبع :نمناک

کدخبر: 814176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟