عکس 5 لباس عروس خانم بازیگران ایرانی ! / طراحان سرشناس شان را بشناسید !

به گزارش رکنا ،  سکانس های مربوط به عروسی و مهمانی ها، همیشه جزو ماندگارترین سکانس های فیلم و سریالها هستند، چرا که غنی ترین لباس های یک فیلم برای این سکانس ها طراحی میشوند. این بخش لیستی از ماندگارترین لباس عروس های فیلم و سریال های ایرانی است. برای مشاهده آن ها در ادامه همراه ما باشید.

لباس عروس شهرزاد که طراح لباسش ژاله زکی زاده @jale_zakizadeh بود. پیراهن کلوش و با برش عصایی است. استفاده از گردنبند پهن و شکوفه های سر و تور بلند باعث شده تمرکز در قسمت بالاتنه بیشتر باشد

لباس عروسی شهرزاد

لباس عروس سحر دولتشاهی در سریال «می خواهم زنده بمانم» که طراح لباسش شیما میرحمیدی @shimamirhamidi بود. تمرکز اصلی در این اوت فیت، روی تاج گل و میکاپ بود. کمر پهن پیراهن هم باعث شده قد کوتاه تر و شکم پرتر به نظر بیاید.

عروس سحر دولتشاهی در سریال «می خواهم زنده بمانم»

لباس عروس یکتا ناصر در سریال نیسان آبی که طراح لباسش آرتا ماهان @arta_mahan بود. سیلوئت پیراهن «ball gown» است که تکه دوزی هایی به شکل ستاره روی آن کار شده. به مدل چشم بند و هم نشینی تاج بلند و چین های تور سر توجه کنید که چطور نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند!

لباس عروس یکتا ناصر در سریال نیسان آبی

لباس عروس ساره بیات در سریال دل که طراح لباسش باز هم آرتا ماهان بود. سیلوئت پیراهن «ball gown» و با آستین های پفی بود و باز هم در قسمت جلو برش عصایی داشته. پوشش سر بهتر بود از پارچه ظریف تری انتخاب می شد.

لباس عروس ساره بیات در سریال دل

لباس عروس مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر که طراح لباس آن گلناز گلشن بود. سیلوئت پیراهن «A-line»و با برش عصایی است که در قسمت سرآستین و دامن پیلی هایی داشت.

لباس عروس مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر

منبع : ساعدنیوز

 

 

کدخبر: 810708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟