ژست هالیوودی مهدی هاشمی و همسر دومش + جزئیات خوانده نشده از ازدواج دومش

مهدی هاشمی بازیگر با سابقه و محبوب ایرانی است. مهدی هاشمی همسر سابق  گلاب آدینه بود. سال هاست که مهدی هاشمی با همسر جدیدش در ارتباط است. نام همسر مهدی هاشمی مهنوش صادقی است که او هم در بازیگری دستی بر آتش دارد. در ادامه عکس مهدی هاشمی و همسرش را ببینید.

مهدی هاشمی و همسرش

مهنوش صادقی رو اگه بخوایم بیشتر بشناسیم باید رجوع کنیم به سریال جذاب "دردسر های عظیم". چرا که او در این کار که اتفاقا مهدی هاشمی هم از بازیگرانش بود حضور داشتند و نقش خواهر لطیف رو ایفا کردند. مهدی هاشمی خانوادگی در سینما حضور دارند چرا که این از زن اول و دوم آقای بازی، و نورا هاشمی دخترشون و داماد سابقشون که کارگردان بودند! مهدی هاشمی هنرمندی درخشان و کاربلد هست که هم در سینما و هم در تلویزیون بازی کرده و خیلی ها دوستش داشتند تا اینکه خبر از ازدواج دومش رسید .

اولین بار کی این ازدواج مخفیانه را لو داد؟

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیر ماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

نظر نامتعارف کاربران در مورد این ازدواج!

جالبه بدونید هنوز هم بعد از گذشت اینهمه مدت و انتشار تصاویر رمانتیک مهدی هاشمی با همسر دوم، همچنان خانوم گلاب آدینه تصویر دونفره و بسیار قدیمی خود با مهدی خان رو بر روی پروفایل اینستاگرام دارند و هنوز عوض نکردن! خیلی ها از این حرکت آدینه بسیار متعجب شدند و دلیلش رو نمیدونن و برخی هم عشق میدوننش!

مهنوش صادقی

مهنوش صادقی گهکاهی پست و یا استوری میذاره اما چیزی که همیشه وجود داره کامنت های بسیار نامتعارف کاربران برای او می باشد که وی را متهم به هتاکی و خیانت و ساخت خونه رو اواره زندگی کس دیگه و هزااار جور حرف ناجور دیگه می کنند. ناگفته نمونه که مهنوش خانوم صادقی هم هیچ یک از کامنت هارو نمیبندن و همگی باز هستند تا هر کی هر چه دل تنگش میخواد بگه!!

و اما کل داستان عجیب آقای بازیگر از زبان خودش!

«سلام مجدد به دوستان فضای مجازی. من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال هاست که با توافق جدا از هم زندگی می کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره ای بسازند و زندگی عاشقانه ای را نمایش دهند.

همسر دومم بایکوت شد بخاطر من صبوری کرد!

در تمامی این سال ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه ای او شدند و او را خانه نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده میکنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه ای ندارم.»

تصویری که بالاتر مشاهده کردید نیز به دلیل خطای دید و زاویه دوربین دستهای مهدی هاشمی بسیار بزرگ تر از دست های همسرشون افتاده به همنی علت برخی از کاربران ان ها به دیو و دلبر تشبیه کردند!

کدخبر: 808837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟