افشای راز زیبایی پوست زنان کره ای ! / آنها چه می کنند ؟!

پوست درخشان و همیشه جوان زنان کره ای مدت هاست که زنان سراسر جهان را مجذوب خود کرده است. اگرچه امروزه، بازار مملو از محصولات زیبایی مختلف است، اما برخی از رازهای زیبایی زنان کره ای هنوز ناشناخته مانده است.

ماسک برنج

در کره یک نوع ماسک، با برنج و روغن تهیه میکنند که نه تنها برای صورت، بلکه برای کل بدن نیز استفاده می شود.

آنها محصولات زیبایی را قبل از استفاده در یخچال قرار می دهند

زنان کره ای برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خنک شدن پوست، ماسک ها و کرم ها را برای مدتی در یخچال قرار می دهند. علاوه بر این، هنگام استفاده از یک محصول برای مراقبت پوست، سعی می کنند آن را روی پوست نمالند و با ضربات ملایم آن را روی پوست بزنند.

از تونرهای صورت استفاده می کنند

گاهی اوقات زنان کره ای به جای ماسک های ورقه ای از ماسک های نخی معمولی استفاده می کنند. در واقع، برای به حداکثر رساندن خواص تونرهای مرطوب‌کننده، می‌توانید ماسک های پنبه‌ای را در آن آغشته کنید و از آن‌ها به عنوان جایگزینی برای محصولات حرفه‌ای استفاده کنید.

شستشو صورت با آب برنج

گاهی اوقات محصولات غیر معمول به حفظ زیبایی کمک می کنند. زنان کره ای راهی برای استفاده از آب باقی مانده از برنج پخته شده، برای اهداف آرایشی ابداع کردند. اعتقاد بر این است که شستشو با آب برنج پوست را جوان و مات می کند و همچنین مقاومت آن را در برابر تشعشعات خورشید افزایش می دهد.

آنها از محصولات زیبایی حاوی موسین حلزون استفاده می کنند

موسین، یا مخاط حلزون، یک محصول مهم برای حفظ جوانی پوست، زنان کره ای است. این مواد رنگ پوست را بهبود می بخشد، با رنگدانه ها مبارزه می کند و سطح کلاژن را افزایش می دهد. محصولات حاوی موسین، مرطوب کننده های خوبی هستند و خواص ترمیم کنندگی آنها حتی در خارج از کره نیز شناخته شده است.

آنها از برق لب استفاده می کنند، نه از رژ لب

اعتقاد زنان کره ای، بر این است که استفاده از برق لب در مقایسه با رژ لب های معمولی، آسان تر است و ماندگاری بیشتری بر روی لب ها دارد. علاوه بر این، برق لب، حالت طبیعی لب را حفظ میکند.

آنها به فونداسیون خود روغن اضافه می کنند

زنان کره ای نیز راه حلی برای مشکل خشکی پوست پیدا کردند. آنها به جای صرف هزینه برای محصولات حرفه ای گران قیمت، به سادگی یک قطره از روغن یا سرم مورد علاقه خود را به کرم پودر خود اضافه می کنند.

آنها همیشه ازضد آفتاب استفاده میکنند

کالای مهم در کیف هر زن مدرن کره ای، ضد آفتاب است. آنها از همان دوران کودکی شروع به استفاده از این محصول می کنند . آنها معتقدند که ضد آفتاب به سفید ماندن پوست کمک میکند.

آنها هر روز صورت خودشان را ماساژ می دهند

ماساژ یک ابزار مهم برای جوانتر نگه داشتن پوست برای مدت طولانی است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها مالیدن صورت با دستمال شستشوی آغشته به آب داغ است. حرکات دایره ای به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست تا سنین بالا کمک می کند.

منبع: طلا

کدخبر: 799911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟