غوغای شیکی مادر و 2 دختر جوانش ! + عکس چشم رنگی های خوش پوش !

درست است که مادلینگ، حرفه موروثی آن‌ها بوده اما این دو خواهر در طی سال‌ها ثابت کردند که حتی بیشتر از مادرشان، یولاندا با استعداد هستند. جالب است بدانید که جی جی از کودکی و بلا از ۱۶ سالگی این کار را آغاز کردند

دو خواهر زیبا (8)

تولد یولاندا حدید

دختران یولاندا حدید، مدل پیشین آمریکایی در جشن تولد مادرشان و همچنین راه اندازی شوی جدیدش مثل همیشه شیک و پیک به نظر می‌رسیدند.

جی جی در این مراسم با بلوزی از برند ورساچه که از جنس ساتن بود شرکت کرد. یک طرف این بلوز راه راه سفید مشکی و طرف دیگر آن را پروانه‌های رنگی رنگی زمینه سفید پر کرده بودند. این بلوز استایل او را که شامل  شلوار مام فیت و نیم بوت نوک تیز مشکی بود از یک رنگی و سادگی خارج کرده بود.

جی جی و بلا حدید

بلا هم در تولد مادرش با ترنچ کت چرم شرابی رنگ  ظاهر شد. این ترنچ کت به همراه لایه زیری ساختگی که به شکل یقه اسکی است و با زیپ سفید رنگ نیمه باز ست شده است طراحی برند Georgian label Situationis است که توسط بلا مورد تایید قرار گرفته است. این استایل با بوت های بلند جیانویتو روسی کامل به نظر می‌رسد.

فشن شوی TommyxZendaya

جالب است بدانید خواهران حدید در این مراسم به عنوان ناظر شرکت کردند و در لیست کت واک نبودند اما با این حال مسیر کت واک را با ظاهرشان روشن کردند.

سوپر مدل آمریکایی در این رویداد با کلاهی با لبه‌ها پهن به رنگ مشکی، سرهمی طرح دار و براقی به شکل یقه اسکی به رنگ طوسی نقراه‌ای برتن داشت. بلا نیز از این هارمونی نقره‌ای طوسی پیروی کرد و استایلش را با کلاه کب و کت چهارخانه سفید و طوسی و شلوار نقراه‌ای با خواهرش هماهنگ کرد.

منبع: چی بپوشم

کدخبر: 799865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟