عکس های زیباترین لباس‌های تازه عروس جذاب ترکیه‌ای ! / دمت اوزدمیر کیست ؟!

بازیگران ترکیه، بازیگران ترکیه، بازیگران ترکیه، بازیگران ترکیه، بازیگران ترکیه

دمت اوزدمیر یکی از مشهورترین و البته محبوب‌ترین بازیگران ترکیه، دیروز نامزد کرد. این بازیگر مشهور ترک با سریال «پرنده سحرخیز» به شهرتی جهانی رسید و توانست در بسیاری از کشورهای دنیا، محبوبیت به دست آورد. دمت اوزدمیر از آن دسته بازیگرانی است که بارها موفق به کسب جوایز مختلف برای ایفای نقش در سریال‌های مختلف شده و بارها ثابت کرده که لباس پوشیدن را بلد است. البته که این بازیگر در استایل‌های خود از استایلیست کمک می‌گیرد، اما طبیعتا، زیبایی خودش، سلیقه و جذابیت اندامش هم در زیبایی‌های لباسش تاثیرگذار بوده‌اند.

این بازیگر دیشب طی مراسمی با حضور خانواده و دوستانش با اوعوزان کوچ، بازیگر و خواننده ترک، نامزد کرد. این زوج از مدت‌ها قبل رابطه‌شان را شروع کرده‌اند و اگرچه برای مدتی ارتباطشان را قطع کرده بودند، اما نهایتا به هم رسیدند و نامزد کردند.

این بازیگر در شب نامزدی‌اش، که احتمالا یکی از زیباترین شب‌های زندگی‌اش است، سه پیراهن مختلف به تن کرد.

لباس زیبای شب نامزدی

در بسیاری از تصاویر این بازیگر را با پیراهن بلند ساتن به رنگ صورتی می‌بینیم. همانطور که می‌دانید جنس ساتن از ترندی‌ترین و پرطرفدارترین پارچه‌های این روزها به حساب می‌آید. لباس صورتی از برند ila بود. این برند ترکی برای سلبریتی‌های زیادی لباس طراحی کرده و طراحی لباس نامزدی دمت اوزدمیر مشهور هم قطعا محبوبیت این برند را بیشتر خواهد کرد.

دمت اوزدمیر

لباس دوم این بازیگر در مراسم نامزدی، برخلاف لباس اول قد میدی داشت و متناسب با موقعیت، رنگ آن سفید بود. این لباس توسط فیدان شیمشک، طراح لباس ترک، طراحی شده بود و به نسبت طراحی ساده‌تری داشت. هرچند که سادگی لباس، از شیک بودن آن کم نمی‌کرد.

دمت اوزدمیر

سومین لباس این بازیگر در مراسم نامزدی‌اش، پیراهنی سفید و کاملا کوتاه بود. این لباس برای رقص در این مراسم مناسب‌تر بود. دمت هم رقاص است و احتمالا این لباس را با همین هدف پوشیده بود. تا راحت‌تر برقصد. البته که این لباس هم به نوبه خود جذابیت‌های زیادی داشت. برخلاف دو استایل دیگر، دمت این استایلش را با کفش کتانی ست کرده بود که طبیعتا راحت‌تر بود.

دمت اوزدمیر

 

کدخبر: 798977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟