بدون شک این زن زیباترین مو قرمز جهان است! + عکس ها

الچین سانگو، بازیگر، مدل و خواننده 36 ساله ترک که بیشتر مخاطبان او را با شخصیت «دفنه» در سریال «عشق اجاره‌ای» می‌شناسند، از رشته اپرا دانشگاه مرسین فارغ‌التحصیل شده و در سال 2016 بر اساس نظرسنجی‌های مختلف به عنوان دومین بازیگر زن محبوب ترکیه انتخاب شد.

او یکی از خوش‌پوش‌ترین، زیباترین و پرطرفدارترین هنرمندان جهان است که با حضور در تبلیغات و کمپین‌های تلویزیونی به یکی از پردرآمدترین سلبریتی‌های ترکیه تبدیل شده است.

بازیگر مو قرمز ترکیه ای

الچین سانگو در سال 2016 برای بازی در سریال «عشق اجاره‌ای» جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر را دریافت کرد. او برای حضور در مراسم دریافت جایزه پیراهن ماکسی آبی خاکستری پوشیده بود که دنباله‌ای کوتاه داشت و از طراحی‌های «زینب توسون» بود.

 

زینت یکی از طراحان مشهور ترکیه است که در کارهایش از تکنیک‌های قدیمی یا سنتی ترکیه استفاده می‌کند و شعارش «حمایت از زنان محلی» است. او گفته که حمایت از توانمندسازی زنان در جامعه یکی از اهداف اصلی طراحی‌های اوست.

 

بازیگر مو قرمز ترکیه ای (6)

 

بازیگر مو قرمز ترکیه ای (3)

اول رنگ موها و دوم تمام مدل‌هایی که جسورانه و گاهی بنا بر مد انتخاب می کند باعث شده که همیشه متفاوت و خاص باشد. الچین همچنان‌که با مدل موی دم اسبی خیلی جذاب و درخشان به نظر می‌رسد با موهای فر هم ظاهری شیک پیدا می‌کند. موهای بلند او نزدیک به حالت طبیعی که موج ملایمی داشته باشند چهره‌اش را ساده و در عین حال ملیح و فریبنده نشان می‌دهد.

منبع:چی بپوشم

کدخبر: 797527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟