سعید صادقی با بادیگار وارد باشگاه پرسپولیس شد ! / عجیب اما واقعی !

در لیگ بیست و یکم  هفته‌های زیادی توجهات به واسطه درخشش سعید صادقی به تیم امیر قلعه‌نویی معطوف می‌شد. بازیکنی که هم در شروع مجددها و هم جریان بازی با پاس گل‌هایش گره‌گشایی می‌کرد و علاوه بر آن در گلزنی هم مهارت داشت.

بیشترین تاثیر در گل‌های به ثمر رسیده در لیگ بیست و یکم سبب شد از سعید صادقی به عنوان شاه‌ماهی نقل و انتقالات یاد شود. تیم‌های بزرگی از لیگ برتر پیشنهادات خود را به هافبک گل‌گهر ارائه کردند اما در نهایت این پرسپولیس بود که توانست صادقی را به خدمت بگیرد و همچنین اجازه ندهد رقیب سنتی‌شان با جذب این بازیکن تقویت شود.

ابهام در خصوص مدت زمان قرارداد صادقی

سعید صادقی امروز با مراجعه به دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد خود با این باشگاه را نهایی کرد. ابهامات عجیبی در خصوص مدت زمان قرارداد صادقی وجود دارد. درحالی که سایت رسمی پرسپولیس از یک‌ساله بودن قرارداد این هافبک خبر داد اما خود سعید صادقی ازدوساله بودن قراردادش گفت! در نهایت باید دید چه زمانی در خصوص مدت قرارداد این وینگر خلاق شفاف‌سازی خواهد شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از یک ساله بودن قرارداد صادقی خبر داده اما گفته‌های خود این بازیکن متفاوت است.

صادقی به واسطه درخشش در لیگ، در لیست اردوی آخر تیم ملی جای گرفت و حالا تلاش می‌کند با ادامه روند خوب خود مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد. با این خرید پرونده خط هافبک پرسپولیس تا حد زیادی بسته شد.

پرسپولیس تا اینجای تابستان موفق شده علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعلی‌فر، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی را به‌خدمت بگیرد و اکنون تلاش خود را روی تقویت خط حمله و جذب مهاجم معطوف خواهد کرد.

کدخبر: 796450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟