دردسر جدید برای کیمیا علیزاده + عکس

به گزارش رکنا، کیمیا علیزاده این روزها اغلب با انتشار عکس ها یا مطالب عجیبی کاربران فضای مجازی را غافلگیر می کند.

او اخیرا عکسی از خودش در منزل لاکچری اش در آلمان منتشر کرده است که پای چپش مصدوم و در حال فیزیوتراپی در یک دستگاه خاصیست.

این اقدام او با کامنت های متفاوتی از سمت مخاطبینش مواجه شده است.

عده ای بر این باور بودند که او بی احتیاطی کرده و مصدوم شده است، و نیمی دیگر این خبر را رد کرده اند و این فعالیت او را چیزی جز حاشیه سازی ندانسته اند.

بی احتیاطی کار دست کیمیا علیزاده داد و مصدوم شد!

اما نکته جالب این است که او  از قابلیت Paid Partnership اینستاگرام یا همان مشارکت پولی استفاده کرده است.

در نهایت علیزاده زیر عکسش به زبان انگلیسی نوشته است که این یک پست تبلیغاتی برای معرفی یک محصول ورزشی از برند خارجیست و مصدوم نشده است!

بیوگرافی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده  در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. مادرش اهل استان اردبیل و پدرش نیز اهل شهر زنوز شهرستان مرند است. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.

وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز او توانست جید جونز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و نفر اول رنکینگ فعلی دنیا را شکست بدهد اما در ادامه نتوانست به مدال برسد و در المپیک چهارم شد.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 793847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟