اجرای سرود «سلام فرمانده»  در عجیب ترین نقطه جهان ! + فیلم

سرود سلام فرمانده این روزها به عنوان سرودی فاخر و اثرگذار در شهرها و کشورهای مختلف در حال اجراست و بسیاری از کودکان و نوجوانان در مجامع عمومی این سرود را با افتخار زمزمه می‌کنند.

بر همین اساس، نه تنها کودکان ایرانی، بلکه کودکان کشورهای مختلف فارغ از رنگ و نژاد، با سرود سلام فرمانده انس گرفته و آن را زمزمه می‌کنند.

برخی از کودکان نیجریه‌ای با وجود فشارهایی که بر مسلمانان این کشور وارد می‌شود، سرود سلام فرمانده را با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و همچنین شیخ زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی این کشور به زبان هوسا در حسینیه کانو نیجریه خواندند.


علاوه بر این، روز گذشته سرود سلام فرمانده در پاکستان اجرا و وزیر کشاورزی منطقه گلگیت بلتستان در این کشور با هم‌خوانی سرود سلام فرمانده، اشک از دیدگانش جاری شد و سایر کودکان را تشویق به ادامه خواندن این سرود کرد.


سرود سلام فرمانده مورد توجه بسیاری از مردم پاکستان قرار گرفته است و در مراسم‌های مختلف این سرود اجرا می‌شود؛ به طوری که برخی از نوجوانان پاکستانی سرود سلام فرمانده را در دامنه دومین کوه بلند جهان به نام کی ۲ که در پاکستان قرار دارد، اجرا کردند.

همچنین این سرود در کنار آرامگاه اقبال لاهوری، شاعر ایران‌دوست پاکستانی نیز اجرا شده است که در ادامه فیلم و تصاویر آن را مشاهده می‌کنید:


کدخبر: 792601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟