مکالمه پیکه قبل طلاق شکیرا لو رفت /  تو ملکه منی و شکیرا مادر بچه هایم !

به گزارش رکنا ، خیانت جرارد پیکه به شکیرا یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر در رسانه های اسپانیایی مطرح شده است. هر روز اطلاعات و جزئیات بیشتری از فرد احتمالی که این فوتبالیست هفته هاست با او در ارتباط بوده منتشر می شود.

سایت Informalia جزئیات بیشتری از سومین فرد درگیر در رابطه این زوج را فاش کرده است. این گزارش همچنین به نگرش فوتبالیست مشهور اسپانیایی به شخصی که ممکن است شریک جدید او باشد، پرداخته است.

احتمالا پیکه با زن جوان مورد نظر در یک کلوپ شبانه در بارسلونا ملاقات کرده است. برخی اطلاعات نشان می دهد که او به عنوان پیشخدمت رستوران کار می کند و یکی دیگر از دوستان بازیکن بارسلونا ریکی پو است. رسانه ها پا را فراتر گذاشته و فاش می کنند که حروف اول نام و فامیلی این زن CC است. گفته می شود او همچنین در کاتالونیا زندگی می کند، منطقه ای که پیکه نیز در آن مستقر است. مدافع میانی باتجربه بارسلونا چیزی بیش از یک رابطه عاشقانه ساده با این فرد دارد. صمیمیت این دو بیشتر از یک رابطه ساده و چیزی شبیه رابطه بین دو نامزد است.

حالا یک مکالمه از پیکه لو رفته است که در آن به دختر 20 ساله که معشوقه اصلی اش است می گوید تو ملکه من هستی و وقتی این دختر می پرسد پس شکیرا چی است ؟! می گوید شکیرا فقط مادر بچه هایم است.

کدخبر: 791857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟