فوت تلخ همسران این سلبریتی های ایرانی در تصادفات جاده ای ! + عکس

به گزارش رکنا ، متاسفانه تصادفات جاده‌ای یکی از عمده‌ترین دلایل مرگ و میر در کشور ما محسوب می‌شوند. در روزهای گذشته خبری از مرگ همسر و فرزند مجری معروف در فضای مجازی منتشر شد که جامعه هنری و مردم را متاثر نمود اما تنها این مجری بر اثر تصادف عزیزان خود را از دست نداده بلکه چهره های معروفی نیز که در این بخش از نمناک معرفی می کنیم، در سالهای اخیر در تصادف رانندگی به دلیل فوت عزیزانشان به سوگ نشسته اند.

حامد سلطانی

حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها یکی از چهره های معروفی است که به تازگی همسر و فرزندش را به علت تصادف از دست داده است. 13 خرداد 1401 حامد سلطانی؛ مجری سلام صبح بخیر، با خانواده‌اش در کیلومتر 70 محور خور و بیابانک به طبس دچار سانحه رانندگی شد و در این سانحه درناک؛ همسر (فائزه صفری ) و پسر خردسالش (محمد مهدی) را از دست داد و خود و دختر هشت‌ساله‌‌اش (فاطمه سلما) نیز مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

چهره هایی که همسرشونو تو تصادف از دست دادن

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ یکی دیگر از چهره هایی است که سال ها پیش همسرش را به دلیل تصادف از دست داده است.

29 آذر 1392 بنیامین بهادری به همراه همسرش نسیم حشتمی در یکی از ورودی های بزرگراه همت با اتومبیلی تصادف می کنند و بنیامین و دخترش از این حادثه جان سالم به در می برند اما متاسفانه همسرش بخاطر خونریزی داخلی فوت می کند.

بنیامین سال 88 با نسیم حشمتی ازدواج کرد، ثمره این زندگی در 9 اردیبهشت 1390 دختر بنام بارانا است. بنیامین بعد از دو سال از فوت همسر اول خود برای بار دوم با شایلی محمودی ازدواج کرد، ثمره این زندگی دو پسر بنام «بن سان» متولد 96 و «شایمین» متولد 97 می باشد.

چهره هایی که همسرشونو تو تصادف از دست دادن

امیرغفارمنش

امیر غفارمنش بازیگر کشورمان که بیشتر در کارهای طنز فعالیت دارد، سالیان پیش همسر خود پوپک گلدره را بر اثر تصادف از دست داد. پوپک گلدره بازیگر سریال نرگس در میانه ساخت این سریال چند روز مرخصی گرفت و به شمال رفت اما در حین رانندگی دچار تصادف شد و ضربه مغزی شد و به کما رفت – او تا 27 فروردین 1385 در بیمارستان مهر تهران دوام آورد اما سرانجام بعد از 6 ماه تسلیم مرگ شد.

امیر غفارمنش در سال 1380 با پوپک گلدره ازدواج کرد اما این زندگی بعد از 4 سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد. دو روز بعد از طلاق، پوپک گلدره در شهریور 1384 در یک سانحه رانندگی به کما رفت. امیر غفارمنش بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حالا یک پسر بنام «راستین» دارد که در عرصه موسیقی و آهنگسازی فعالیت می کند.

چهره هایی که همسرشونو تو تصادف از دست دادن

منبع : نمناک

کدخبر: 790420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟