5 خانم بازیگر حاشیه ساز ایرانی ! / از ترلان پروانه تا بهاره رهنما ! + عکس ها

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر ایرانی که همسر اول او خالبان بود، بعد از انتشار فیلمی از عروسی او خبر طلاقش در فضای مجازی پیچید. او که برای اربعین سال 1400 به کربلا سفر کرده بود با همسر دومش آشنا میشود، که بعد از حاشیه های زیادی ازدواج دومش را کاملا تکذیب کرد!

بازیگران

مهناز افشار

مهناز افشار یک ازدواج و یک طلاق را با یاسین رامین آقازاده ایرانی در زندگی خود داشته که بعد از طلاق در سال 98 به آلمان مهاجرت کرد. او برای عید 1401 عکسی را به همراه همسر اول خود در اینستاگرام منتشر کرد که واکنش منفی مخاطبین را به دلیل خبر دروغی طلاق این دو به دنبال داشت.

بازیگران

ترلان پروانه

ترلان پروانه از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی، که رابطه های عاشقانه زیادی را با افراد مشهور داشته، که البته هیچ کدام سرانجام جالبی را به دنبال نداشته است و فقط باعث حاشیه های زیاد و نظرات منفی مخاطبین به او شده است.

بازیگران

بهاره رهنما

بهاره رهنما دو ازدواج و دو طلاق را تا به حال داشته که همسر اول او مانند خودش از اهالی سینما و تلویزیون بوده که در سال 94 از یکدیگر جدا شدند. بعد از دو سال بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد که البته زندگی دوم او هم دوام چندانی نداشت و خبر طلاق این دو فرد چند ماهه قبل در فضای مجازی منتشر شد که بعد از مدتی خود بهاره رهنما این خبر را تائید کرد.

بازیگران

آناشید حسینی

آناشید حسینی در ابتدا با شاهین فلاح که از پسران سفیر ایران بود ازدواج کرد. برام بار دوم با یک آقازاده دیگر به نام امیرمحسن مرادیان ازدواج کرد که عموی وی از سیاست مداران است. او پس از طلاق دوم خود به ترکیه رفت و برای مدتی با پویان مختاری از پرحاشیه ترین افراد اینستاگرام مقیم ترکیه رابطه داشت که بعد از چندین ماه این رابطه هم به سرانجام نرسید و این دو از یکدیگر جدا شدند.

بازیگران

کدخبر: 785390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟