تیپ جالب مهناز افشار و محمدرضا گلزار و آزاده نامداری در مراسم حج + عکس

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان فوت وفن اولیه بازیگری را آموخت. نیوشا ضیغمی توسط همان موسسه هم به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد و اولین نقش نیوشا ضیغمی را در «در چشم باد» گرفت. نیوشا ضیغمی در سال ۱۳۸۳ نیز با «تردست» به سینما آمد و ماندگار شد. نیوشا ضیغمی پس از ورد به سینما تا مدت ها در تلویزیون دیده نشد.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

از آثار نیوشا ضیغمی میتوان به حیرانی و گشت ارشاد اشاره کرد. بخت در یکیدو سال اول با او یار نبود و هیچ کدام از فیلم های اولیه اش اکران نشد. حتی «شوریده» هم که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر شد، با چند سال تأخیر به اکران درآمد. «تردست» و … هم به همین شکل. یا اکران نشد یا بعد از چند سال. در سال ۱۳۸۵ بالاخره این طلسم شکست. اکران تقریباً موفق فیلم های «اخراجی ها» و «پارک وی» نام نیوشا ضیغمی را بر سر زبان ها انداخت. سال بعد هم با یکی دو فیلم پرمخاطب ازجمله «قرنطینه» و «توفیق اجباری» پای خود را در سینما محکم کرد.

نیوشا ضیغمی همراه همسرش به حج سفر کردند وی درباره سفرش چنین تصریح کرد: «نکته ای که برای من بسیار جالب بود این که خانه خدا شبیه به هیچ جایی از دنیا نیست من روز اولی که وارد مکه شدم در شوک بودم، مانند یک قیامت واقعی است ولی شما زنده آن را تجربه می کنید، شاید شنیده باشید که در قیامت هیچ کس به فکر کسی نیست و مادر بچه اش را نمی شناسد. همه از کنار هم رد می شوند و هم را نمی بینند وهمه یکسان هستند. خانه خدا واقعا مانند قیامت است همه یکسان لباس می پوشند و هیچ تفاوتی ندارند و همه افراد به خدای واحد فکر می کنند.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که حج رفتند را قرار داده ایم.

محمدرضا گلزار

نفیسه روشن

نفیسه روشن

آزاده نامداری

آزاده نامداری

الهام حمیدی

الهام حمیدی

رز رضوی

رز رضوی

مهناز افشار

مهناز افشار

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :برخط نیوز

کدخبر: 709644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟