عجیب ترین لباس عروس جهان ! / همه حیرت زده شدند + عکس های باورنکردنی

به گزارش رکنا :  تصاویری متفاوت از مراسم ازدواج یک زوج مصری به سرعت در فیس بوک منتشر می شد ، عکس هایی همراه با تیترهای جذاب :و دهها عنوان دیگر که برای نشان دادن تفاوت اقدام این عروس دست به دست می چرخید.

لباس مشکی این عروس و داماد فضای مجازی را ترکاند

زوج جوان مصری با یک تفاوت بزرگ مراسم ازدواج خود را برگزار کردند و این تفاوت بزرگ رنگ لباس عروس خانم بود که برای برخی جالب و برای برخی ناخوشایند بود.

طبق عقیده ی بسیاری استفاده از لباس سفید برای عروس که در سرتاسر دنیا مثل یک سنت رعایت می شود به دلیل داشتن یمن خوش انتخاب شده است و بسیاری معتقدند که به هیچ وجه پوشیدن لباس تیره رنگ برای مراسم عروسی پسندیده نیست.

رنگ سفید نماد معصومیت و پاکی است اما انتخاب این رنگ برای عروسی به علت مفهوم سمبولیک این رنگ نیست بلکه به علت انتخاب ملکه ویکتوریاست!

لباس مشکی این عروس و داماد فضای مجازی را ترکاند

حدود 176 سال پیش، رنگ متداول برای عروسی ها رنگ قرمز بود، و رنگ سفید بیشتر برای عزاداری استفاده می شد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای مراسم عروسی نبود. در سال 1840 ازدواج ملکه ویکتوریا با شاهزاده آلبرت و انتخاب این رنگ توسط ملکه باعث رواج این رنگ برای عروسی ها شد. سنت شکنی ملکه و استفاده از رنگ سفید در مراسم عروسی، الهام بخش سایر زنان شد.

 

کدخبر: 779514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟