شوخی ابوطالب حسینی با سیسمونی و فیلم های ناگهانی که مردم می گیرند + فیلم
حجم ویدیو: 6.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

به گزارش رکنا، ابوطالب حسینی و کمدین های خندوانه که با اجرای استندآپ در خندوانه شناخته شدند در تجربه ای متفاوت به همکاری با یک برنامه مطرح ورزشی پرداختند.

وی در برنامه فوتبال 120 به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور حضور دارد که در تازه ترین اجرای طنزگونه خود به موضوع فیلم گرفتن مردم از اتفاقات عجیبی که توسط افراد مشهور در جهان رقم می خورد پرداخت. وی در بین مثال های خود به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی هم اشاره کرد.

حسینی گفت: محسن مسلمان پس از جشن قهرمانی داشت لایو می گرفت و می گفت همه خوشحالند که مترجم گفت: خیلی خوب خواستن را صرف کردید در بازی آخر که مسلمان به او پاسخ داد: بابا لایو هست! گفت دیگه دیر گفتی!

جانی دپ دنبال قندان می گشت در خانه و می گویند زن و شوهرها در خانه دعوا کنند ابلهان فیلم می گیرند. دوربین را کاشته بود و فیلم می گرفت. قندان را پیدا نمی کرد. هی می کوبید. چایش هم داشت سرد می شد. هی می گفتند: what happen?

 وات هپن چیست؟ قند می خواد آقا!

یوآخیم لو یک لحظه دستش رفت در جیبش دستمال مرطوب بود گفت بو کنم. فیلم پخش شد! این دیگه خصوصی است. تو زمین هم تو نباید فیلم بگیری که از این!

فیلم گرفتن از سیسمونی خریدن

طرف رفته سیسمونی دو قلم سرهمی و دمپایی جغجغه ای برای بچه اش گرفته همه فیلم می گیرند. هیچ کس کمک نمی کند!

یک فیلم آمد که یک خانم معلم با گرگ درگیر شد. این با کیف بزن، اون بزن و درنهایت 3 دقیقه تمام و رانت تمام شد و هرکس رفت سمت مربی خودش! یعنی فیلم می گیرند و پخش هم می کنند!

آقای ساکت الهامی که می گویی پخش نکنید! نمی شود که؛ یعنی بین 50 تا دوربین یکی ناتو در می آید و پخش می شود دیگر! می دانی چقدر هم فالوور می گیرد؟؟

کدخبر: 777503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟