تست : این جواهرها، شخصیت شما را فاش می‌کند ! / آقایان حتما بخوانند

تست شخصیت شناسی تصویری سنگ قیمتی

برخی افراد ادعا می کنند که سنگ ها و کریستال ها انواع خاصی از انرژی را ساطع می کنند و این انرژی به طرق مختلف بر ما تأثیر می گذارد. بر همین اساس وقتی به سوی گوهری جذب می شود، یک ارتبا ط و پیوستگی میان شما و آن سنگ قیمتی در ضمیر ناخودآگاه و انرژی ساطع شده از آن سنگ وجود دارد. این تست شخصیت شناسی سرگرم‌کننده را امتحان کنید و ببینید در مورد شما چه می‌گوید.

سنگ شماره 1

1

شما دارای قلبی بزرگ هستید و تواضع ویژگی اصلی شماست!

شما فردی با وقار و متشرع هستید. اعتماد به نفس خوبی دارید و از آن می توانید برای موفقیت در امور زندگی خود استفاده کنید. آرامش خود یک انرژی مثبت است که شما همواره به سوی آن جذب می شوید.  درجستجوی آرامش بودن از شما فردی متواضع و فروتن ساخته است و برهمین اساس مردم این ویژگی شما را همواره تحسین می کنند. هر چند که ممکن است خود از این مسئله آگاهی نداشته باشید.

شما همچنین فردی بسیار باز هستید و همیشه درک می کنید که هر داستانی دو طرف دارد. ذهن منعطف و هوشمند به شما این امکان را می دهد که با طیف وسیعی از افراد با جهان بینی های مختلف در زندگی خود ارتباط برقرار کنید. ارتباطات مختلف می تواند از شما فردی منعطف تر و با تجربه تر بسازد. فردی که بتواند در موقعیت و شرایط مختلف با هر طیف آدمی بسازد و حتی کار کند.

سنگ شماره 2

2

شما فرد پرشوری هستید!

شخصیت شما پرشورو سرشار از علاقمندی به زندگی است. همه زندگی می کنند، اما شما می دانید که هر لحظه از عمرتان دیگر بازگشتی ندارد، لذا تلاش می کنید در لحظه زندگی کنید و از تک تک لحظات زندگی استفاده کنید. شما درک روشنی از آنچه قلبتان می خواهد دارید و هدف شما در زندگی یک هدف بسیار زیبا است. کسی که می خواهد همواره بهترین را در زندگی تجربه کند.

به دارایی های مادی کمتر اهمیت می دهید و برای عشق بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل هستید. انگیزه قوی به شما این امکان را می دهد که به هر چیزی که بر روی آن تمرکز کنید، موفق باشید. اگر در کاری وارد شوید، بسیار پیگیر هستید و برای هدف می جنگید. با این اوصاف برای موفقیت کافی است که شما همواره به آوای درون و قلبتان گوش فرا دهید. به آن عمل کنید. مطمئنا زندگی در دنیا برای شما آنقدر سخت نخواهد بود.

سنگ شماره 3

3

شما فرد آرامی هستید!

شما دارای روحی آرام و منعکس کنندهستید. بر همین اساس برای لحظات آرام و آرامش در زندگی ارزش قائل هستید. شما آموخته اید که خوشبختی در لحظه حال وجود دارد، نه با تصور تصویری از آینده یا گذشته. به این ترتیب  از زمان خود عاقلانه استفاده می کنید. به جای فکر کردن، استرس یا نگرانی زیاد، سخت کار می کنید تا ذهنی آرام و فعال داشته باشید. یکی از بزرگترین نقاط قوت شما هوش هیجانی است. چیزی که همه به آن نیاز بیشتری دارند و می توانند چیزهای زیادی در مورد آن از شما بیاموزند.

سنگ شماره 4

4

شما فرد خلاقی هستید!

روحیه مثبت اندیش و خلاق با اشتیاق واقعی برای زندگی مشخصه شماست. شما کنجکاوی زیادی در زمینه های مختلف زندگی نشان می دهید و همیشه به دنبال معنای عمیق تر زندگی هستید. شما در هر زمینه علاقه دارید. به این معنا که دوست دارید در هر زمینه اندک تخصص و مهارتی داشته باشید. به این ترتیب شما اطلاعات و دانش زیادی را در زمینه های مختلف جمع آوری کرده اید. دانش در کنار تجربه از شما در هر زمینه ای یک نیمه متخصص ساخته است.

به طور طبیعی کاریزماتیک و دارای حس شوخ طبعی هستید. همین مسئله سبب شده است که افراد زیادی را به سوی خود جذب کنید. به احتمال زیاد،اطرافتان آدمهای زیادی حضور دارند، افرادی که شما را دوست دارند و از شما متأثر هستند.

سنگ شماره 5

5

شما فردی با اراده قوی هستید.

شما دارای اراده قوی، مصمم و دارای سطح بالایی از عزت نفس هستید. وفاداری شما هیچ حد و مرزی نمی شناسد. به افرادی که به آنها اهمیت می دهید از همه لحاظ احترام قائلید و همواره با آنها ارتباط دارید. شما برای صداقت ارزش زیادی قائل هستید و هرگز سعی نمی کنید عمداً به کسی که دوستش دارید آسیب برسانید.

منطقی بودن شما یکی از نقاط قوت شماست. همواره صحبت های خود را براساس دلیل و مدارک انجام می دهید. حتی در ارائه نظرات، تلاش می کنید این نظرات مبتنی بر تحقیق و روند علمی باشد. همین مسئله سبب جلب اعتماد دیگران شده است. آنها تلاش می کنند همواره با شما صحبت کنند و به شما احترام بگذارند.  شما در واقع یک رهبر زاده شده اید و وقتی از صمیم قلب رهبری می کنید، باعث می شوید که اتفاقات خوبی هم برای شما و هم اطرافیانتان بیفتد.

سنگ شماره 6

6

شما فردی دلسوز هستید

شما دارای روحی ملایم، دلسوز و حساس هستید. سطح درک و همدلی شما با دیگران بسیار بالاست. شما یاد گرفته اید که با خودتان مهربان و دلسوز باشید. این رویکرد سبب شده که شما دارای روح لطیفی باشد که همواره می خواهد و تلاش می کند که به سوی اطرافیان خود دست دوستی و کمک کردن دراز کند.

اغلب به راحتی می توانید احساسات دیگران را درک کنید، و زمانی که آنها رنج می برند، تا آنجا پیش می روید که برای کمک به آنها، پیراهن را از تن خود و کفش ها را از پا در می آورید. در حالی که شما خواهان قدرت نمایی در زندگی و اطرافیانتان نیستید، اما بدانید که جهان به افراد بیشتری مانند شما نیاز دارد که در جامعه تصمیمات مهم بگیرند. یافتن افراد همفکر را در نظر بگیرید و برای دستیابی به یکی از اهداف زیبای خود برای کمک به دیگران تلاش کنید.

در پایان باید گفت که همه ما آدمهای بی نظیری هستیم. همه ما دارای روح واحدیم، اما گذر زمان و شرایط زندگی در ما تغییرات بعضاً عمیق ایجاد می کند. پس هیچ وقت فراموش نکنید که خود شما یک گوهر بی نظیر هستید. پس به خود احترام بگذارید و هیچ وقت خود را دست کم نگیرید.

کدخبر: 776752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟