تست : کدام چتر را انتخاب می کنید / شخصیتتان فاش می شود!

به گزارش گروه ترجمه رکنا، با دقت به چتر های زیر نگاه کنید ، کدام یک از آن ها شما را جذب می کند ؟ با دقت انتخاب کنید و نتیجه اش را ببینید.

 چتر 1

شما یک زن شیک پوش ، اهل تجارت و نظم هستید. گاهی اوقات برای مردان سخت است که با شما باشند زیرا برای آن ها بیش از حد باهوش و مستقل به نظر می رسید. بیشتر معاشقه کنید و یاد بگیرید که از مردان کمک بخواهید، آنها نیازمند این حس شما هستند.

 چتر 2

شما چیزهای جدید را دوست دارید: از لباس کالکشن های جدید تا مدرن ترین وسایل خانه و ماشین ! شما می دانید که چگونه لباس بپوشید و آرایش کنید .فردی بسیار خلاق هستید که سلیقه عالی هم دارد و برای مردان بسیار جذاب و دیدنی است .

 چتر 3

 هرگز نمی خواهید در مرکز توجه قرار بگیرید ، دایره ارتباطات محدودی دارید  و اغلب اوقات فاصله خود را با مردان حفظ می کنید و برای آن ها جذاب هستید .

 چتر 4

شما فردی محافظه کار هستید که به مد و هر چیزی که به آن ارتباط دارد علاقه ندارید . شما هرگز در اولین قرار با مردان صمیمی نخواهید شد و یک رابطه جدی را ترجیح می دهید که منجر به ازدواج شود.

 چتر 5

شما یک خورشید واقعی هستید، همیشه شاد و خندان. شما می دانید که چگونه اطرافیان را با خوش بینی نگاه کنید. طرفداران زیادی دارید که گاهی سخت است همه را راضی نگه دارید .سعی نکنید به طور همزمان با چندین مرد باشید بهتر است یکی را انتخاب کنید اما با ارزش ترین مرد .

چتر 6

دوست دارید چیز های جدیدی در زندگی یاد بگیرید . فردی بسیار جالب و مستقل هستید که این در لباس ها و روابط شما به چشم می خورد. مردها هرگز از شما خسته نمی شوند چرا که جذاب و دلپذیر هستید.

کدخبر: 771155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟